28 Ağustos 2006

... gnam gnam ...

bugun uzun sure sonra bonibon yedim. buzdolabında buldum ;) benim küçüklüğüm bonibonla geçti, bana abiler hep bonibon alırdı. harfleri de vardı, ki hala varmış. lezzetinden taviz vermemişler. ahh ah cocuklugum ;p ayrıca sütlacın dibini de sıyırdım. sütlü tatlılar zaten favorimdir, bakmayın bonibon sevdiğime ;p uzerine de tarçın dokersin ohhh , hem çikolatalı şeler gibi içini de yakmaz insanın. haa susatmaz mı susatır , agzını süt kokturtmaz mı kokturtur ama hangi besin koku yapmıyor ki sakız diye bir şey var. ne kadar cins tatlılara super diycekseniz diyin ama sutlu tatlılar her zaman tahtını gonlumde koruyacaktır! haa tatlı demişken, künefee offf ismi bile içindeki peyniri agzımda hissetmemi saglıyor. hmmmükkemmel ;p bi de sütlü nuriye vardı baa. acıktım mı ne ?

11 yorum:

Adsız dedi ki...

hey maaan
gotta eat some m&mss.
oh yeaaaah :P

[çikolataya laf atma b daha!!!]

Hanife dedi ki...

ayy ben de bayılırım bonibona,hatta küçükken renklerine göre dizip öyle yerdim(psikopatlık işte:)))

Emir Bey dedi ki...

babuj yahu şöle bolulu hasan bey e gitsek de bir tavuk göysü üstüne dondurma yesek yahu harbiden bi çıkıp gelsene cidden bak bir hafta kal gezelim hem ??

orçay dedi ki...

lavender : aaa kapitalist mdr nedir bonibon varken ;p hem çikolata saçma yau bah emir bey ne guzel demiş
hanife : bi de gerekli harfleri toplayıp isim yazma olayı vardı ama bazı harfler cok sık cıkıodu sanki ;p en guzeli şu renk dedigim de olurdu benim eheuehe (aynı tatta olması lzm yau cocuklk işte ;p)
emir bey : hakkaten abi yeriz , gel sen burda da var hem tavuk gogsu kazandibi de yeriz ;p sen bi ara diretiodun ole bi tatlı yok die ama simdi ne dersin ?

asdfgh dedi ki...

bonibon bonibon, çantada cepte bonibon!
hanife gibi renklerine göre dizip öyle yerdim. yine olsun, yine yerim!

Emir Bey dedi ki...

varmış galiba son duyduğuma göre ama bireysel olarak ikisi de ayrı güzel :)

Unknown dedi ki...

akıllara zarar bi şey bu canım çekti ya!!okuldayken bi kutu alırdım ama sadece bana 2,3 tane kalırdı:((özelliklede şamil diye bi arkadaşım vardı ki bazen kutuyu kafasına dikip hepsini bir kerede yerdi gerisini siz düşünün artık:))

orçay dedi ki...

öyle hiç bi zaman kutuyu kafama dikip yemedim, soole tek tek yavaş yavaş tadını cıkara cıkara ;p dikersem hemen biter uzulurum olmaz ;p

tuhaffiye dedi ki...

bonibon çantada cepte boniboooon

Adsız dedi ki...

boniboonnn dün yedim ama yine canım çekti.. bak bi de eti puf var onu da çok sewerim ben..

orçay dedi ki...

offf dogru yau ama eti puf cabuk bitio ;/ ;P