05 Ağustos 2006

... mantarcı teyze ...

pazara gittim canım mantar cekti derken mantarlar gordum.mantarcı teyzenin yanına gittim.teyze kimi mantarları posete koymuş kimileri dısardaydı.su iletişim gecti aramızda:
- teyze su posetler ne kadar?
- 2 melyon evladım
- peki kaç gram?
- yrm kilodan fazla amma bi kiloya varmaz
- iyi aliim ben onu
- kçk mu olsun byk mu
- ıı kçk olsun... derken parayı uzattım hatta bozuk ayarladım verdim teyze de mantarı uzattı derkenn..
- ogrenci msn sen?
- evet tiyze burda okuom ben
- al o zmn sana brz daa koyiim ogrenciymişsin bak, dedi ve teyze bi avuc mantar daha koydu. benim soylediklerim dogruydu ama teyze dısardan gelip burda okuyan bi ogrenci sanmıştı beni.mantarları aldım gittim.eve geldim yedim.acaba dogru mu ettim.nsl bogazımdan gecti?reddetse mydm? yok yok bole iyi oldu, hatta afiyet bal şeker oldu :)

çentik : fotodakiler kültür mantarı deil ben kültür mantarı aldım, fotodakiler kültürsüz cahil felan
çentik 2 : oudemansiella mucida bu yandakiler ;p

5 yorum:

Emir Bey dedi ki...

kesinlikle tiyze demene vuruldu o teyze ben diyim sana üstelik alttaki mantarlara da "cahil felan" demişsin çok ayıp :)

Dilara dedi ki...

bence caiz bir durum olmamış.. o mantarlar vicuudunun envai çeşit yerlerinde mesken tutacak, yeni mantar sporları şettirecekler. sen daha ii bilirsin bey oğlum, tıp öğrencisi oğluuum :]]]

orçay dedi ki...

kaç gundur yiyorum bişi olmadı ama bitmio yaa tiyze pek bereketliymiş, bitmeyen mantar vermiş bana ;p

---OPTiO--- dedi ki...

hahaha koptum yorumlara :)tiyze sakin insan kiligina bürünmüs melek falan olmasin ..olmaz diyenlere söyliyim ..olur olur...baksana pek bi bereketliymis mantarciklar...ben ce sinavlardan önce yemek icin buzluga at bi kismini..hem bakarsin ordada artarak devam eder..baktin sinavlarda iyi gidiyo..bu isi ticarete dökersin :)

orçay dedi ki...

ticaret işini bilmem de mantarlar bitmedi, geri kalanını annem kavurdu bozulmasın diye ;) haa buzluk fikrini pek begendim deniyecegim fakat sanki mantar buzlukta mundar olur yau ;p