30 Ağustos 2006

... tey tey ...

bi kaç gundur alt kattaki komşumuzdan aniden muzik sesi geliyor ve çalan muzik : " hoplaayıver cekirge, zıplaaayıver cekirge, benim canım cekirgeee, pıtı pıtı pıtı pıtı çekirgee " bi insan neden bunu son ses dinler? son sesi geçtim neden dinler? ki bu sarkı her akşam 8-9 gibi çalınmaya başlıyor. bugun biraz daha abartıp bi kaç parça daha çaldılar, "hop hop hop"(oynamak) sesleri geldi. hayır kına gecesi , sünnet , ne bilim ole bişiy de yok ki.. ayrıca komşu(aynı komşu)nun zili çalınca bizim de, bizim zil çalınca komşunun da zili çalıyor(yani zil bozuk).komşuya gelenler de zile 3 defa basıyor!! nasıl bi komşu bunlar?? hayır melodi diiingg daaang dooong diye çalan bi zil.3 defa niye basıyosunuz hasta etmeyin beniii . . . neyse artık kapılara bakmıyorum , protesto ediyorum ;p

5 yorum:

Emir Bey dedi ki...

of be muppet show un karizamsı da apayrı, dave mustain li bir metallica nın da :) zil bozulmuş bence :) bir de o oğuz yılmaz denilen adamın bir şarkısı daha vardı,

hacıya da şarap içirmişem
dünyasından geçirmişem
köpeiğ de zincire bağlamışam
zilleri takıp oynamışam

falan diye daha gereksiz daha lakayt :))

komşuları dövelim olmazsa :)

orçay dedi ki...

olmadı dovelim babuj ;p yine zil çaldı 3 defa saat 12 (gece) !!!

Adsız dedi ki...

orçun.
çan çon çun.
ehuehe.

Hanife dedi ki...

amanın fena sinirlenmişiz:))

Unknown dedi ki...

he he ankaralı olmayanlardan bunlar demek ki angaralı olanlardan:))Bende bi dügüne gitmiştim ankarada 3 şarkı da bi çekirgeyi çalıyolardı.Neden bu kadar sinirlendiğini anlayabıliyom yane cinnet geliyo insan:)