06 Eylül 2006

... beleş !? ...

serim geçen liseden gençlerle buluştuk. önce bi monopoly yaptık daha sonra karnımızın acıktıgını hissedip kapalı spor salonu yanındaki büfe oturduk döner yedik -ki erdinç hamburger yedi cıkıntı işte ;p- daha sonra beni kesmedi 1 ekmek arası döner. dedim "sarı(emre) seni kesti mi bu?" o da "kesmedi de hani yemekten once atıştırırsın bastırır falan ya öle yani ;)" dedi soora biz de dedik kalkınca donurma alalım hoş olur, açığı kapatmış oluruz midedeki ;p bende de magnum cubuğu vardı M harfi yazan. ohh onu da harcamış olurum diye dusunuodum.
bakkal derken bakkala vardık, 2 magnum bademli istedik. ben cubugu uzattım , amca aldı " haa beleş magnum mu kazandın dedi " ben de " ehem öhöm evet " dedim . amca baktı cubuga, " bu M harfi uçta değil ortada olcak , bu cubuktan bişi olmaz " dedi . benim orda biraz renk attı tabi , emre de direk koptu ztn orda fırsat beklio dıııt ;p . ben de " kes abi burdan 2 magnum " diip verdim banknotu artık. ama aklımda hala soru işaretleri var, neden M harfini uca koymuşlar o zaman beleş değilse, şifre yazmaları gerekmiyor mu(msla: jqklms3m gibi bişi)? anlamadım ben bu kampanyayı yau ;p

1 yorum:

Emir Bey dedi ki...

beleş max başka güzeldir diye bir atasözü vardı eskiden.