07 Eylül 2006

... tezek ...

bu da yeni izlediğim bir türk filminden ismini bilmiyorum filmin. ama munir özkul , ilyas salman ve şener şen oynuyordu -ki şener şenin bulunduğu kötü bir filme henuz rastlamadım-. filmden ilyas salmanla munir özkul arasında bence komik bir diyalog :
- ilyas salmanın elinde teneke vardır -
munir özkul - ula sefil elindeki nedir?
ilyas salman(sefil) - tezektir , canoya gotururem hediye.
m.ö. - ula boktan hediye mi olur oglum
i.s. - benim en degerli şeyim bu boktur, yakar yakar beni hatırlar
m.ö. - inek boku mu var onun içinde?
i.s. - yok benim bokum olcak değil ya gurban.
sefil cano'ya gider - canom sana kendi ellerimlen tezek toplamışam . . . ;p

2 yorum:

Emir Bey dedi ki...

abov, lakin şu ilyas salman çok uyuz gelir bana o da ayrı mevzu.

orçay dedi ki...

vala bana da ole gelirdi ama zmn gectikçe anladım ki pis bi oyuncuymuş ha (pis=iyi) ;p