13 Ekim 2006

... el ile eve dönüş ...

simdiki anlatacaklarım kotu bir ornek , yapmamanız gereken bişiy ki buyuklerimiz hep tembih etmiştir ama ben adrenalin isteği mi diyim, dolduruluşa gelmek mi diyim yaptım işte bunu. olay şöyle :
ben kampüs önünde eve gitmek için dolmuş bekliyorum. derken önüme sedan beyaz bi ford focus yanaşıyor camını açıyor. genc top sakal beyaz gomlek kırmızı kravatlı bi abimiz arabayı kullanan kişi ;
- nereye gidion ?
- gürsu abi
- atla gidelim . . yanındaki kız arkın mı ?
- hayır tanımıyorum
- atla sen o zaman
bi kaç saniye içinde tanımadıgım birinin arabasındayım. onumuzde bir dolmuş var
- ulan kaç saattir sinyal veriyor o. ç. dönmüyor a.k. . . ben tebessum ediyorum bu lafın uzerine guven belirtisi vercem ya bi de rahat gibi gorunmem lazım.
- kaça gidiyosun?
- 2. sınıf tıp fakultesi abi
- guzeeel
- siz ne işle mesgulsunuz ?
- emlakcıyım ben
- ama universiteden cıktınız?
- musteri vardı da bi kaç tane . . . işgillenmekteydim, ama yok canım kacırılmam heralde diye dusunuyordum. migros onunde hızlandık. otomatik camları abimiz kapatmaya basladı. imdaaaaat!!!! demeye hazırlandım. hafiften abimizi goz ucuyla kesiyordum direk goz temasına girmiyordum. telefon var gibiydi elinde " malı aldım , geliyoruz !! " diyecek miydi ki? hayır , telefonla konusamadı yani ben goz ucuyla o sekilde gorur gibi oldum. sonrasında camlar acıldı ben bayaa rahatladım.
- dersler nasıl
- zor ama yapıyoruz bi şekilde
- doktorluk taa eskilere dayanan bir meslek, imparatorlar bile doktorlara muhtactı
- eheh öyle zor bi meslek, sonucta insan saglıgı
- ben aslında arkeoloji mezunuyum
- hangi üniversite ? (acaba sallıyor mu bunların hepsi duzmece mi?)
- hatayda okudum(bi üni ismi soyledi ama anlamadım). sonra ünide kalıp çalışmak zor geldi ben de emlakcı oldum
- ehe heralde tek ünide kalma sansınız oluyor
- ya muzede de calısırsın da beni açmadı . . . yine bir sessizlik devresi olur. ben girerim ,
- işleriniz nasıl?
- iyi cok sukur , ha bu da kartım(kartını verir ama emlakcılıkla ilgili bi kart deildir)
eve yaklaşmaktaydık ama evimi bilmemeliydi ama bayaa da bilgi ogrenmiştii aghh, neyse devreye girdim:
- ben kavsakta iniim.
- sağ mı sol mu?
- yok ben kavsakta iniim siz de işinize bakın
- sağ di mi?
- cık , sol
derken sola donduk, kahretsin her seyi soyluyorum !!! ama henuz eve gelmedik, once davranmalıyım :
- surdan iniim ben ordan devam edin siz
- şu sokak mı
- ıı yok diğeri
aman tanrııımm cok yaklastık, artık inceldigi yerden kopcaktı.
- su cop tenekesinde iniim ben . . . eveet eve kdr geldik:
- tesekkur ederim
- onemli değil zaten ben de surda 2 daireye bakcaktım. isim neydi ?
- (hayıırr soylememeliyim) ııı orçun (napıyorum ben yaaa)
- memnun oldum orçun iyi gunler (el sıkışmaktayız)
- iyi gunler . . . abimiz hızlıca bastı gitti , neyseki hangi binaya girdigimi gormemişti . . ıı sanırım . . bi de giderken plakaya bakiim dedim , ve plakası yoktu arabanın ! . .
olayın uzerinden 3-4 gün gecti. henuz bi vukuat cıkmadı, sanırım abimiz hayırsever biriydi . . ıı sanırım , hatta umarım . . . . .

10 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten yüzeyel bi insan olduğunuz farkındayım artık.
not: hataydaki okulu merak ettim.

Emir Bey dedi ki...

ehuahuzhuazhauhau :) olum bi gün bu macerayı seven yanın sağlam bir belaya girecek ya bakalım hayırlısı :)) abi de candanmış, sevgilini de alsan onu da götürecek demek eve bak iyi insan işte Antalyalı değil mi hepsi süper zaten nereye gidion değişinden belli :)

Hanife dedi ki...

amanın dikkat....

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

lavender e katılıyom:)

güsel bi blog yakışıklı bi blog sahibi herşey güsel diom bide hoşçakal diom gidiom:)))

Emir Bey dedi ki...

olum şaka maka bak bi daha okudum çok tekinsiz iş yapmışsın bi daha yapma ha adam silah çekse napcan evini de biliyo gelse soysa napcan cevap ver lan napcan ha napcan?

Adsız dedi ki...

eheh gözümde canlandı güzide gürsu mahallesi,özlemişim.kavşaktan dönmeyin devam edin köprüyü geçince ilk mahalle dilocuk ve bnm mahalleydi ahh ahh :D

orçay dedi ki...

lavanta : varmş heralde ole bi okul ole dediler ;p
hanife : geç kaldın dikkat dimeye ;p
emir bey : vala sen diince ben de anladım şu silah çekme olayını dusunmemiştim bak, ama yapardım bişiler yau macerayı seviyorum ;p
gulin : hurma diyoz oraa ;p biz kaçırılıoz kızın aklına memleketi gelio eheh

Adsız dedi ki...

valla orçun diyecek laf bulamıyorum sana artık zaten ilk dinlediimde şok olduydum... adam seni alıp gitseydi allah bilir nerde olcektin şimdi :D

Adsız dedi ki...

valla orçay ertesi gün seni sağlam bulduğumuz için şanslıyız:))öle her çağıranın arabasına binilir mi cık cık kınadım seni!bak anlatırken ayrıntıları atlamışın bide kartlar,plakalar.aman dikkat bundan sonra

orçay dedi ki...

pırıl : hayırlısı ya öle deme belki öyle hayırlıydı ;p
öske : evet yaa şeytan ayrıntıda gizlidir ;p o detaylar benim yüreğimi bayaa hoplattı ama bak hala bişi olmadı iyi ki ;)