11 Şubat 2007

... sömestr bir ...

çok yoğun bir sömestrdi ;p yok aslında çok yoğun değildi çook güzeldi diyebilirim. tatilin ilk yarısında emir beyler geldiler. bi kaç gün ağırladık. hastalandı falan bi garipti ;p ama bizim yuzumuzden hastalanmadı onu da söyleyeyim. hava değişikliği falandır heralde sebep. bizde kaldığı bir gece sırılsıklamın coverını yaptık. daha modern rock tadında, daha sert bi soundla, ama yine sırılsıklam yine çırılçırıl :) ondan sonra daha bir sürü gezdik tozduk yedik içtik falan felan derken bi gün merve hanımla tanışma fırsatını yakaladım ve tanıştım. hörmetlerimi sunarım burdan kendisine ;p asıl bir hadise anlatayım burda konseptimiz yüzeyel detaylar olduğu için ;p :
emir beyin şoförlüğünde ezgi hanımı ziyarete gidiyorduk, saat biraz ileri(baya) hava da karanlıktı(doğal olarak). zaman gec oldugu için antalyamızın güzide sür'at tutkunları da trafikteydi. sağlı sollu şahinler, serçeler, muratlar kasislere çukurlara aldırmadan hızlanıyorlardı. netekim hava karanlık olunca yolu bulamadık. bizi sağdan ara ara geçen beyaz serçeli amcaya sormaya karar verdik tabi onu yakalamamızı kırmızı ışık sağladı. ben araca bi baktım abaaoww pala bıyıklı bi amca korkunç bi simaa nese serin kanlıydık, "aç camı aç" işareti çaktım, amca da "ne var lan" der gibi kafasını salladı. ben yine "aç camı aç" işareti yaptım. amca kapıyı açtı !! ben biraz heyecanlansam da "sahil yoluna nasıl inebiliriz?" diye sorabildim. "hö??" işareti yaptık yine mimikleriyle;p bi daha sordum , ilerde yol sizi atıyor gibisinden bişi dedi. ben de eyvallaaaa dedim. sonra bulduk yolu. ama amcanın o kadar aç camı işaretimden sonra kapıyı açıp bana bakması sahnesini unutamıyorum ;))
daha bir suru vakaa olmuştu da sonra yazarım kısım kısım :)

5 yorum:

Emir Bey dedi ki...

ooov amca yahu dehşetti! sırılsıklam a değineceğim ben de :)

batu dedi ki...

her amcaya oyle hareketler yapmak saglikli degil tabi, aksam aksam aksiyon cikmis sizlere de...

sirilsiklam'i dinliyorum su yaziyi yazarken, bittiginde de emir'e yazayim diyorum..

amanin o ne, durmadan yalasam diyor, aman aman, neymis bu...

eglenceli gidiyor, evet...

öml dedi ki...

oldukça postmodern...
ROLLING STONE
-----------------------------------

karmaşık altyapısı ve kusursuz entonasyonu ile müziğin yükselen yıldızları.
KERRANG!!
-----------------------------------

muhteşem bir karışım! pink floyd`dan king crimson`a ordan rush ve quuenssrache a... söz yazarlığındaki bu ustalık bob dylan beri görülmemişti. prograssive müziğinde bir devrim!

PROG MAGAZINE
-----------------------------------
üle bu veleti nerden buldunuz hani benlen çalışacaktınız! vay dönekler.
DAVE WECKL
-----------------------------------
bu gitaristi dinledikten sonra artık elime gitarı almaya utanıyorum.
JOE SATRIANİ

-----------------------------------
vokalin sesini yattığım yerden duyuyorum iyi ki bu günleri görmedim görsem yaşayamazdım.

FREDDIE MERCURY
-----------------------------------
öldüm bittim bittim ben..

İSMAİL YK.
-----------------------------------
Hey yavrum heyy...

YARGITAY CUMHURİYET BAŞDANSÖZÜ MELİS YÜKSEL

Adsız dedi ki...

bu sırılsıklam şarksı çok çılgınca bişey olmuş, seneye yürovision'a katılsın yauu.

orçay dedi ki...

emir bey : değindin bile ;p
batu : insanların kanını kaynatabildiysek ne mutlu bize ;p daha devamı gelecek parçaların
morbidmortal : hey ki ne hey ...
whosayin : olum karizma bi klavye bi bağlama koyamadık, senden de katkılar bekliyoruz. yürovijın için hayırlısı diyorum , kısmetse ;p