28 Şubat 2007

... yağmurdan kaçarken ...

yagmurlu bir sabahtı ve ben fakülteme yol almaktaydım. hastanenin önünde yürürken etrafta kimsenin olmadığını farkettim, eee hava yagmurlu olunca yaya trafiği azalmıştı tabi. yolun kenarından akan su dikkatimi çekti. dedim yolu iyi yapmışlar, kenarda birikmiş sular, akı akı veriyor su giderine dedim.derken arkamdan bir araba sesi duydum. elimde şemsiye tetikteydim, arabaya doğru döndüm. arabanın kaldırımda olan tek kişi olarak beni farkettiğini düşündüm ama yine de tetikteydim şemsiyeyi aşağıda kalkan olarak tutmak için. araba su sıçratarak gelirken yavaşladı biraz, ya da ben öyle sandım. su sıçratarak yanımdan geçti!! ben yavaşladığını dusunup guvendiğim için şemsiyeyi kalkan olarak kullanmamıştım! tabii etrafta kimse olmadığı için rahatça küfrü bastım. hemen arkasından yine su sıçrata sıçrata bi araba daha geliyordu.bu seferki yanımdan geçerken yavaşladı ve sonra tekrar hızlandı. biraz ilerde hastanenin girişi vardı. beni ıslatan "mavi reno" orada durmuştu. ben normal yurume hızımda gittim. hastanenin güvenlik görevlilerinden biri şoförle konuşuyordu. ben yavaşça yanlarına sokuldum. güvenlik "napıyorsun sen yahu! yavaş gitsene" diyordu. soför de" hız levhası koysalarmış, yolu eğimli yapsalarmış" felan diyordu. ben de "baksana halime yahu" gibilerinden iki kolumu açarak jest ve mimik yaptım. ama çok kalmadım hemen ilerlemeye başladım.arkamdan güvenlik "ben olsam şemsiyeyi gaffasına geçirdiydim!" dedi. ben de "naapcan işte yau, boşver,değmez" dedim (o jest ve mimiği yaptım), ama duydu mu bilmiyorum;).gerçi o noktada güvenlikçiyi arkama alıp tartışmaya girmek vardı ama, yeterince ıslandığım için hemen kantine varmak istediydim. buradan o takoz herifi kınıyorum ve aniden çalışan fıskiyelerle ıslansın, küçük bi çocuk suratına tükürsün, yagmurda şemsiyesi bozulsun e mi demek istiyorum ! ! . . güvenlikçi olduğunu düşündüğüm abiye de, "helal olsun kıyak adammışsın" demek istiyorum.

5 yorum:

Emir Bey dedi ki...

helal olsun yalnız kıyak adammış :p

cheshirecatunderthebed dedi ki...

mimar olcak adammışsın vesselam

orçay dedi ki...

emir bey : adam toplamak gerekirse bi gun, aklıma kazıdım abiyi :)
cheshirecatunderthebed : tabiiki daha ne meziyetler var bende de bloga sığmıo hepsi ;p

Fatih Özel dedi ki...

böyle su sıçratarak geçen arabaya (ad aktarması var) orta kuvvette bir sesle kötü sözler söyledikten sonra, hep araba yavaşlayıp duracakmış gibime geliyor benim ve heyecanlanıyorum .. aklımdan binbir plan yapıyorum şuraya kaçarım, şöyle uçarım gibilerinden ;p

orçay dedi ki...

ahauah plan yapılıyor yau içgüdüsel, korunma içgüdüsü ;p (bknz.şemsiye=kalkan) ama pratikte ıslanıveriyon, olaylar çok hızlı cereyan ediyor ;))