11 Mart 2007

... össnin açıklandığı dakikalarda ...

hayatımızdaki çoğu atraksiyonlu, stresli dakikalar simdi bize komik gelen anılar olarak beleğimize kazınmıştır.2005 yazında benim neslimden gençlerimiz össye girerek bu şekilde bir çok anı yaşamıştır. geçen eski konuşma kayıtlarını merak ettim ve üniversiteler açıklandığında ne muhabbet döndüğüne baktım, o dakikalar gözümde canlandı.
ama önce puanların açıklandığı günümü anlatayım:
açıklanmasına bi kaç saat vardı. ben sürücü kursundaydım. hatta
kuzen cansuyla aynı kurstaydım, yanımdaydı. heyecan yoktu. ama zaman yaklaştıkça bi adrenalin salgısı başladı. dedim içimden tenefüste ögrencem artık boşuna yusuflanmama gerek yok. şöyle uyumayaçalışayım dedim derste. neyse tenefüs oldu. cansuyla muhabbet ederkene telefon geldi. emir bey arıyordu:
- naber la naabıon?
- kurstayım abi nabam, tenefusteyim.
- kaç puan almışsın??
- (ben o dakikada hatırladım, unutmuştum tenefuste kaç puan aldığımı ögrenceğimi) haaaa kaç puan almışım????
- nerden bilem abi öğrenmedin mi sen??
- öğrenmedim, ben de sen benimkini öğrendin de soruosun sandım haa.
- çabuk öğren de ara beni !!!
telefon kapanır. sonra ben anamı aradıydım sanırım. o coktan ogrenmiş benim de ogrenmiş olduğumu sanıyordu :) yok dedim söyle sen. o şekilde öğrenebildim ancak :))
kazanılan yerlerin açıklandığı günüm ise şöyleydi:
ahmet bey bizde kalmıştı. bizim liseden kendisi ve balık etli bir gençtir. saat kurmamıştık sanırım. 10da açıklancaktı. biz otomatik olarak 9u bi kaç dakika geçe kalkdıydık. dedim " abi daha var yauu erken kalktık " ahmet dedi " olum stres oldum ben ". sonra ben de işin ciddiyetine vardım, hakkaten yahu şaka maka açıklanacak haa dedim içimden. açtık bilgisayarı erkenden. kader dakikalarını bekliyoruz. tabi kahvaltı falan yapmadık, yiyecek durumda değildik. derken msnde su konuşmalar olmuş-aynen alıntıdır- ben geçen gün bakınca hatırladım o dakikaları :)) :
(umut, uğurlarda kalmaktadır. uğur hafif toplu bir arkadaşımızdır.)
20.08.2005 09:49:07
orc - ıaaaah şişşko
uğur - şişşşt indir elini
" - umut Joseph oldu
" - ayı naoıo *ayı diye hitap ettiği ahmet oluyor;)

amet - sen kazanamıcan ayı
" - şişko kalcan sen
" - seneye hazırlan
" - muahahza
uğur - Jesus Cry *south parktan

orç - ımmppff saçlarımı yoldum *south park'tan tweek'in bir deyimidir -saçını yolarkenki fotosunu görmektesiniz-
" - ahhhh
" - ;p
uğur ya da umut - f***
20.08.2005 09:53:15 *burda bi süre sessizlik
20.08.2005 10:01:37
umut - la nere oldu
. . .
derken nereyi kazandıklarımızı yazmışız ve başka konuşma geçmemiş. sanırım akrabalar aranmaya başlandı, telefon trafiği yaşandı falan, ondandır :) simdi hatırlıyorum da ne heyecanlı zamanlardı heyy gidi günler ;p o dakikalarda uğur umut ahmet ve benim yaşanmışlık izimiz olan diyaloglarımızı saniyesi saniyesine görünce daha bir duygulandım. eminim onlar da bunu okuyunca duygulanacaklardır. yok aslında o kadar emin değilim ;p

17 yorum:

cheshirecatunderthebed dedi ki...

okurken nefesimi tutmuşum yahu
yazık bize

Emir Bey dedi ki...

ruhanazanuranzaazaaaa :)

Pırıl dedi ki...

babam telefonda puanımı sölerken ben önce yanlış anlamış -366- sonra babam yanlış anladığımı anlayınca düzeltmiş -360- ve bende de haliyle bi hayal kırıklığı yaratmıştı =(( ama sonuç olarak gene de iiydi =)

Emir Bey dedi ki...

bu arada tabela süpermiş dikkatle bakınca :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ben bu yazından çıkardığım tek sonuç senin tüm arkadaşların şişko :)))

cheshirecatunderthebed dedi ki...

bana mı dedin gülüm

Adsız dedi ki...

nası yaa? kardeşim sizde miydi? e ben nerdeydim ay noluo :))

orçay dedi ki...

cheshirecatunderthebed : emir bey bana gulmustur onu soruosan ;p
emir bey : tıhıhıhıhı
pırıl : hayırlısı neyse o olsun ;p iyi olmuş iyi
yalnızlık okulu : şişko değil de toplu-balık etli ;p
gulin : hee bizdeydi. bilmiom vala msnde yazmıo ;p

orçay dedi ki...

emir bey : tabela beni benden aldı zati :))

Adsız dedi ki...

orcun o tabelayı niye koydun şimdi? sizin kabuslar aklıma geldi, gerçekleşir diye korkmaya başladım.

orçay dedi ki...

hakkaten haaa hepimiz gorduk nerdeyse uçurumdan uçma rüyaları. ama benim gördüğüm zevkliydi yau uçuyoduk falan ama uçarken "hüseyin, abi gördün mü yaptığını , al ölcez simdi" dediğim kısım gibi mizahi ögeleri de barındırıyordu ;)) bişi olmaz heralde be endişelenme sen ;p

Emir dedi ki...

harrruruttetetzzeeetttee kakakkrarartununutunutn re çuu ppepepe.

emerteytey.blogspot.com
ziyaret etmeden şurdan şuraya gitmeyin

orçay dedi ki...

tıhıhıhıh ahuhdhudashduhh heey heey
sağğğdda linki var emer tey teeeey,
ziyaret etmek gerek cidden

orçay dedi ki...

morbid mortal yanlislikla yorumunu sildim yahuuu ;////

Jahrein dedi ki...

@YALNIZLIK: evet şişkoyum.Ama tipsiz olduğum söylenemez :P

Orçun unutulur mu ya?Ahaha ne gündü.Ben tabii ki de pinekleyerek istediğim yerleri kazanamamıştım.Ama kısmet Almanya'yaymış.

Bu arada o yakın günlerde miydi senin kuzene yakalanma olayı yoksa beni hafızam yanıltıyor mu ?

orçay dedi ki...

ahaha onun kaydı yok gününü bilmiom da ne olaydı haa, süper kısa film olabilir o dakikalar ;p

Adsız dedi ki...

he ben de 364 puan almıştım ama sorun bakalım nereye girdim:)hiçbir yere!şaka gibi üstelik de dereceliyim yani!niye diye de sorun:meslek lisesi mezunuyum çünkü.14 yaşında bir halt yedik mesleğe girdik ama meğersem uygun değilmişim oraya.ancak dönüş de yok işte türkiye birincisi de olsam hakettiğim yere giremiyorum.herkes meslek liselerine karşı çıkıyor ama benim gibileri hiçkimse düşünmüyor.biz hatalarla,bazılarımız ailesinin baskısıyla istemediğimiz okullara gittik.o bölüme uygun değilim yapamıyorum ama derece de yapsam hak ettiğim okullara giremiyorum.üstüne üstlük benim gibilerin sayısı da o kadar çok ki.sadece mahkemeye verenlerin sayısı 2000.mesela ben vermedim benim tanıdğım bir sürü arkadaşım da vermedi.artık düşünün rakamı.ancak biz resmen acı çekiyoruz.çalış sabahın körüne kadar,otobüste çalış,üstelik benim düz liseden matematik dersi verdiğim öğrencilerim de vardı.ama öğrencilerim üni.ye girdi ben dereceme rağmen giremedim.yasa değişmedikçe de hiçbir zaman giremeyeceğiz.kimsenin destek verdiği de yok.herkes imam hatipleri söylüyor.ayırsınlar o zaman onları.ben hata yaptım o okula gittim.mecbur muyum hatayı devam ettirmeye başka bölüm istiyorum.sizin gibi insanlardan destek bekliyoruz.belki bununla ve haklılığımızla ilgili şeyler de yazarsınız birgün yahut böyle durumda insanların olduğunu etrafınızla paylaşırsınız.
çalışıp çabalayıp derece yapmışken düz lise mezunu değilim diye hak ettiğim puanım kuş kadar kalıp şehir dışında 2.öğretime girebiliyorum.halbuki ben o soruları doğru yaptım o puanı hak ettim.gerçekten çok dertliyim.neyse teşekkürler.