15 Ekim 2007

dinlenesi#2

ılgın hanımlar da yorumunda belirtti ki 10 günlük periyotlar akılda kalıcı olmuyor, herkes için zor. ayın 10unda(10ekim) başladığım için ve haftada 1 şarkı bulmak zor olur be diye 10 günlük dilimler seçmiştim(milli piyango misali). ayrıca istediğim zaman koyarım, 10 günü kimse takip etmediği için 10 gün geçtiydi yahu derim diye düşünmüştüm. amma velakin şimdi bu saçma düşüncelerimden sıyrıldım ve pazartesi günleri yeni şarkı koymaya karar verdim. hem rahatça takip edilebilir, hem ben de bulurum canım bir şarkı kesinlikle. dinlenesi bölümünün 2. şarkısı da yakın zamanda bir çok kişinin tvde rastladığı bir şarkı olan, benim içimi kıpırdatan kanımı kaynatan Disko Partizani. stefan hantel(shantel)'den...
*soldaki video şarkı, sağdaki shantelle röportaj.

4 yorum:

cheshirecatunderthebed dedi ki...

mükemmelmiş yaa bayıldım:D
disko diskoo!
halıyı da cevahirde yapmışlar kesin:D hep sert şarkılar seçmediğiniz için de kutluyom orçon bey

orçay dedi ki...

mersi yavrucum. direk neşelendiriyo yahu bu şarkı beni :)
arada bayan vokalin söylediği kısım da pek kıpır kıpır

Jahrein dedi ki...

eski metalcilerden bir ben mi kaldım be orçun :(

orçay dedi ki...

yok be gencoğlan, gereğinde kafa sallamasını da biliriz tırsma hemen :)