10 Kasım 2007

bozuk monitörle beyin kemirgenleri

- monitör bozuldu da ben içini açıp bakayım bi tel neyin çıkmıştır falan hallederim tozunu neyin alırım (çok önemsememe)
- (sonraki gün eve gel, tam monitörün vidalarını açacakken arkasındaki yazıyı farket) cihazın içinde kullanıcının tamir edebileceği parça yoktur ! aa bana demiş, yıh yıh (vazgeçen)
- (ben laptopa modemi bağlarım hallederim internete girme sorununu diye düşün, kablosuz internet ayarları olan laptopu kabloluya adapte edememe) neyse yarın açayım bari monitörün içini
- (monitörü açan) piuwww ne toz yapmış yahu, monitörün arkası hele topak topak toz yumakları, tozak tozak maşallah (tozlara şaşırıp kelime türeten, kopuk bi kablo bulamayıp mönitörü kapatan)
- (abisinin 'monitörü açıp baktın mı hallettin mi' sorusunu alan) yok ya parçalar yerli yerinde aslında ('hangi parçanın nerde olacağını biliyor musun lan' cümlesine maruz kalan) yoo, bilmiyorum, ehik!
- internete giremesem de fm oynarım laptopta, bilgisayarsızlığı hissetmem yahu
- (abi youtubeda şunları şunları izle ya çok acaip . . .) benim monitörüm bozuk
- (abi şu soruları yazsana pcde, bilgisayarın vardı değil mi?) benim monitörüm bozuk
- feysbukum ne alemde acaba?
- bloğa ne zaman yeni şarkı koyabileceğim?
- (annesi 'şu sayısal loto ve milli piyango sonuçlarına bakıver internetten' diyen) benim monitörüm bozuk
- ne forwardlar birikmiştir ha
- öff fm de sıktı yaa abem monitörü ne zaman alır acaba
- feysbukta neler oluyor acaba?
- (eski cdlerdeki parçaları dinleyen, pcdeki şarkılardan mahrum kalan)
- monitörünü verene şu cebimdeki 10 milyonu basarım. trink! keeaaş!!!
- internet olmayınca çet de olmuyormuş
- (laptopun kablolu internete uyumunu sağlamayı netten bakarım diye düşün) benim monitörum bozuk
- (abisi 'bugün çıkam da alam monitörü' diyen, gözleri parlayan)
- (abisi yeni 2. el monitörü kucaklamış getiren, gözleri sevinçten dolan) böhüğühğhühühğüüaa kavuştuuğğmm sonunda nazlı monitör, zalım internet . . . . .

2 yorum:

Emir Bey dedi ki...

dur şarkı baya bir şeyleri hatırlatacak hafif bir bulutsuzluk özlemi tadı var ama daha başka bir şeyler daha neyse,

cemhadrayon sandım bir an yağmur deyince,

monitörü de söktüğün iyi olmuş =)

hayırlı olsun, bir ara çet yapalım, 17inç le çet başkadır :P

Jahrein dedi ki...

"- (monitörü açan) piuwww ne toz yapmış yahu, monitörün arkası hele topak topak toz yumakları, tozak tozak maşallah (tozlara şaşırıp kelime türeten, kopuk bi kablo bulamayıp mönitörü kapatan)"
bittiğim yerdir :D