30 Kasım 2007

yaşamdan tatlar

- şurdaki yaklaşık 20 kızın %80 çirkin ha
- çirkin deme Allah ın gücüne gider
- tamam
. . . . .
- günü gününe çalışsan derslerin bu kadar birikmezdi
- günü gününe çalışsam dersler zaten birikemezdi. bu bir buluş değil ki. daha yaratıcı olmak lazım.
. . . . .
- adaçayı yok mu yahu, gaç gündür adaçayı yok bah geliyorum gidiyorum koymuyorsunuz. başka şeyler içiyorum mecburen
- adaçayı var mıydı yahu şurda. aa varmış, al baken.
. . . . .
- bi su
- sıcak su mu
- normal küçük su. sıcak suya para mı alıyorsunuz
- suya değil de bardağına para alıyoruz
- bardak ne kadar
- sıcak su mu istiyorsun
- hayır
- bardağı niye soruyorsun
- hiiç merak ettim.
- güleyim mi
- yo
. . . . .
- masa tenisi boş mudur acaba?
. . . . .
- yemin etmek Allah yok demek mi yahu
. . . . .
- hocam sınav kaç puan
- bilmiyorum ben

- hocam sınav kaç puan
- bilmiyorum

- hocam sınav kaç puan
- bana sormayın ben bilmem

- hocam sınav kaç puan
- puanını bilmeden sınava mı giriyorsun çekirge
- kimse söylemedi ki yahu
. . . . .
- ben senden ders notlarını alacam fotokopi çektircem
- tamam.
- (fotokopide) borcum ne kadar efendim
- 5.75 ytl
- ben senden borç da alacam.
- tamam....

4 yorum:

Emir Bey dedi ki...

daha sık yazmalısın kesinlikle.

haciyatmazZ.. dedi ki...

mayyaaak bişe yaaaa..
yigildim kaldim şuraciga.. şuracik..yani buracik.. yani şurasi.. aslinda burasi..yani hofff işte nesee.. emir bey ne güzel demiş..chok hakli kesinlikle katiliyorum..

orçay dedi ki...

teşekkürler, elime geldikçe yazıyorum, yani klavye elime geldikçe ;)

Unknown dedi ki...

pek cici=)