28 Ocak 2008

geçen yıldan finale kadar söz tırtıkları

- ya şu derse giren iyi hocanın adı neydi
- akif hoca
- aaaakif hoca mı?? akif hoca bizim en değerli öğretmenlerimizdendir . . .
(hababam sınıfında akil hoca repliğini hatırla)
* * *
tikak tikak tikaaak , çaaaak!!! aaaooww (filede)
(masa tenisi)
* * *
- amaaağnn
- hööaaa
(mavi boru reklamı)
* * *
- 43 numaralı not var mı?
- . . .
- yok mu? 37 çıktı mı?
- . . .
- cevap versene yahu. neyse ben hepsini alayım. ya da dur şöyle yapiim. oğğfff bende hangisi yoktu ki . . .
(fotokopide)
* * *
- akif hoca çok zor sormuş yaaa
- aaaaakif hoca mı?? akif hoca bizim en degerli öğretmenlerimizdendir . . .
* * *
- ya şimdi ben bu sınav nasıl olacak onu bilmiyorum, bu konuda beni bilgilendirseniz
* * *
- çok mu şık olduk yeaaa
- hee adama benzedik
- kravat var yaaa en basssidinden
* * *
- amaağn!!
- çok abartıosun yeaaa
* * *
- olm gitmiş ya sakallar, abooo favoriler de yok
- oglan çocuğu teması işledim abi
- puhaa bu ne yaa
- sus len
* * *
- yılbaşı ne yapcaz yeaaaa
- size gelecez sen gelme istersen
- hadi ya ben o olmaz sanmıştım hıhaho
* * *
- (göbeğini tutarak) ho ho hooowww
* * *
- öfff hepsi çirkin
- bak gene. Allah'ın güc...
- tamam yaaa ama napiim. bakımsız diyim o zaman.
* * *
- düşünüüyorum düşünüyoruuum, aaadetaaa . . mmm . . hah kukuman kuşu gibi
- kukuman di mi en bassidinden , ho ho hoooww
* * *
- şu güne kadar şu komite bitse bile anca yetişir en basSsidinden
- orası öyle en bassidinden
* * *
- çaaaakkk!!!
- hopaaaaaağ
* * *
- Allaaaah , Allah ayırmasın sevenleri . . .
* * *
- rakı yok mu yeaaaa
- votka var bayaa al iç
- o ne beee ben içmem onu. rakı yok mu yeaaaa
- bak şu bardakların dibinde var biraz
- rakı yok mu yeaaa
- iyi bi küçük alalım . . .
* * *
s- orçun! can! koşun olm!!!
ö- serkan bagrıyor ya bişi mi olmuş gidin bakın
o- nooldu???
s- hadise çıktı ooolum gelin layn!!!
0- tamam. koş koğşşş
* * *
- şoooovvv (işaret parmağını havaya kaldıran)
* * *
- yeni yılınız kutlu olsuuunn
- (istif bozma) mmm . . . sizin dee
* * *
(victoria's secret fashion show)
- abi şimdi bunlar da insan mesela
- he yani mesela. seal da insan ama mesela
- ha abi onu diyorum. onlar gitse(seal gibiler)
- biz de gideriz belki o zaman
- haaa yok biz kalalım bi de bunlar kalsın
- hohahoha
* * *
her şeyi ezberleyesim geliyor, alışkanlık olmuş
* * *
(sınav)
- teyze soyunman lazım üstünü. muayene edecegim
- hepiciini mi
- yaani
(bi gıdım açan)
- teyzeecim biraz daha lazım
- . . .
- hocam yaaa açmıyor
- açar açar
- teyzecim hadi yaaa
(bi gıdım milim daha açan)
- offff çattık yaa, senin yüzünden hocayla da papaz olduk ya hayırlısı (içimden tabi)
* * *
- akif hoca finalde kolay sorar inşallah
- aaakif hoca mı?? akif hoca bizim en degerli hocalarımızdandır . . .
* * *
- salla kankaa yaaa, ne kadar zor olabilir ki 5 şıkı var en basssidinden
* * *
- şov üstüne şooovv
* * *
- neydi onun başı yaaa
- söndüü . . .
- yok yaa o 2.nci
- nırım nırım neydi yahuu
- mmm...
- dur dur hatırlıcak
- mmmm...
- hömmss nırım nırım...
- hoah buldum. sorma! derdim nedir diye, sorma!
- hah. oh beee . . .
* * *
- bu migrosun bi hizmeti mi, kasap teyzenin bi kıyağı mı ?
- kasap teyzenin bi kıyağı .
* * *
- sen 65 almışsın
- aaa ben mi
- evet 65. yazarken gördüm
- gulpp(yutkun) sen mi gördün, dur gitmee gitmeeee , güzelsin sen gitme (içimden tabi)
* * *
- akif hoca bile zor sormuş yaaa en bassssidinden
- aaaakif hoca mı?? akif hoca bizim en değerli hocalarımızdandır . . .
- öfff
- çok zevkli oluyor amaa . . . hahA
* * *
- hauahuhaha
- keheheueheu
- tısıtısısısıs
- kirkikirikik
- yıhyıhıyıh
- ho ho hooowww
- ahuhaha... ayh... çok güldük çok ağlıcaz . . .

6 yorum:

Emir Bey dedi ki...

eheheheh
orçun n'aptın ?!
n'aptınız oğlum siz ?!
ahahaha :D

Adsız dedi ki...

iyi misin :)

Pırıl dedi ki...

bu sene için güzel bi kolaj olmuş =D
yılbaşından diyaloglara bayıldım özellikle de kızların size iyi seneler dilediği ama sizin viktoryas sikrıt izlemekten cevap veremediğiniz monoloğa bayıldım.
eheheheh

Unknown dedi ki...

ben de ''güzelsin sen gitme'' lafına bayıldım(!)

orçay dedi ki...

böyle kinayeli bayılma tatlı sevdiceğim benim :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bende bayıla bilirmiyim?