24 Mart 2008

şen görevliler

8 kişilik klinik pratik grubumuzun hocası dr.umuz gelmemişti yani gecikti. biz de servisin sekreterine bir soralım dedik. ca, er, ben gittik sekreterin oraya. sekreter hanım yanında arkadaşıyla geyiğin dibine vuruyorlardı muhtemelen. neyse girdik konuya:
ca - bizim pratiğimiz vardı da dr. halit cavid bey nerde?
sek - dr. halit cavid kim ya? (yanındakiyle bakışıp kopan)
biz - . . .
sek - dr. halit beyin nerde oldugunu bilmek zorunda mıyım ben . . (tekrar yanındakine bakan , kopan)
ca - yani az önce dr. emre beyin nerede olduğunu söylemiştiniz de
sek - mmm . . o zaman arayın onu . bak şu danışmadan arayın
biz - mmm iyi madem (homur homur) (sekreterin şen olmasına da tebessümle yaklaşan)
sek - ya da bi güzellik yapayım size burdan arayayım (tıkır tıkır telefonun tuşlarına basan ve ca'ya telefonu uzatan)
ca - doktorla mı konuşucam (hafif tırsak ifade)
sek'in arkadaşı - ayy korktu bu yanındakine ver bakalım o napçak (bakışıp tekrar kopanlar)
ca - yok bee sekreteri mi çıkıcak kendisi mi diye sordum . . (telefon aranmıştır)
ca - alo hocam . . bizim pratğm . . . evet . . . tak!(hocanın telefon kapatma sesi, ki ben dışardan duydum)
ert , ben - noldu abi ne diyo
ca - anlamadım ki
ert , ben - hohaosoıhudhılausdhıdshhaıha, e abi napçaz
ca - takılın gelicem ben dedi galiba
ert , ben - takılın mı dedi dfhuaıuadhuıhhdhaı
ca - sistolik gibi bir şey dedi diye anladım abi bi de
ert , ben - thutuhthusuygSYlsdkmdds
ca - beklicez abi beklicez bence . . .

evet , bekledik ve hoca geldi . . . mutlu son

2 yorum:

Emir Bey dedi ki...

muhazuhauehurhuaehduaehu :D
olum buraya gel lan !

Adsız dedi ki...

yanındakine ver bakalım o napcak süper bir geyik yapar sanırsam o kişi...