20 Aralık 2009

Sohbet edilesi #2

zaman geçmiyor ki bi tanımadık biri daha muhabbetimize katılmasın. geçen gün hastanenin önünde arkadaşlarla futbol ile ilgili bir sohbete dalmıştık. o esnada ben şöyle bi düşüncemi aktarmıştım. "ya nonda yaşlandı aslında ama severim ben ya. zamanında monacoda oynarken baya beğenirdim." derken, yakınımızda bizi dinleyen bir beyefendi hızla yaklaştı ve "sen kaç yaşındasın?" dedi hafif agresifçe. "22" dedim. "yahu ben 18 yaşındayken de nonda vardııı, şimdi 40 yaşındayım yine nonda var, bırak allasen iyi oyuncuymuş ha, peeh" dedi. ben afalladım tabi bi şey diyemedim. "bakma sen ben de galatasaraylıyım ondan kızıyorum" dedi. "anlıyorum" dedim. hoşuma gitmedi yani kafama da yatmadı ;p
onun üzerine sonraki tenefüste yine aşağıya inip ertuğrul beyle laflıyorduk. bana laf söyleyen hasta bey yine yaklaştı bize, "hiç uğramıyonuz ha" dedi. ben bu haftayı poliklinikte geçiriyordum, bu yüzden laf ertuğrula diye gocunmadım. ertuğrulu dürttüm alttan. ertuğrul da "ha, şey siz hangi odadaydınız" dedi. onkolojideymiş hasta bey. "aa biz ftrdeyiz, karıştırıyorsunuz" dedi ertuğrul. hasta bey de "haa ben siz gelip gidiyorsunuz odaya diye laf atıyordum, karıştırmışım demek ya, kusura bakmayın ahah". "yok önemli değil" dedik ve sonra sohbete devam ettik. futbol konulu uzunca bi muhabbet daha sürdürdük. muhabbeti hoş biriymiş kendileri. buradan selamlar ona...

Hiç yorum yok: