28 Ağustos 2012

Doktordan temiz anlıklar - İlk Trimester

05 Ekim 2011
Tanıdıklarımın hep büyük şehirlerde yaşıyor olması mecburi hizmet tercih skalamı daraltıyor.

13 Ekim 2011
(mecburi kurası dakikaları)
Kendi durumumu beğenecek miyim acaba?

14 Ekim 2011
Burdur Kemer TSM kesinleşmiş birinc...pardon. Atandığım yerdir.

31 Ekim 2011
(tabipliğe resmen başlangıç)

22 Kasım 2011
- İy'akşamlar, şikayetiniz?
- Genzimde gıda kaldı sanırım.
- Ne yiyordunuz? - Lahana salatası.
- Lahana salatası genizde kalmaz.
- Böyle hani genizde takılacak yer olur ya orda gibi
- Genizde öyle bi yer yok, geçmiş olsun.
- Sağolun...

19 Aralık 2011
Bir teyzeye kendi otomatik elektronik makinesiyle tansiyonunu ölçmesini gösteririz. Makine ölçer ve ölçtükten sonra mekanik kadın sesiyle başlar, "tansiyonunuz yüz-altmış-beş seksen-üç nabzınız seksen-bir" bir süre sessizlikten sonra...
- Eee teyze bak öğrendin mi tansiyonunuu
- Söyledi bişiler de kaçırdım evladım ben be
- Bak şimdi yazdı burda, tansiyonun 16 buçuğa 8 çıkmış
- Hee iyi o zaman sorun yok yani çalışıyor makine
- Makinede sorun yok da senin tansiyonda sorun var teyzee
- Eheheh doğrudur yevrum...

25 Aralık 2011
Mec-bur-DUR! blog yazısı

05 Ocak 2012
Bana görevlendirme çıkmaz derken Van'a görevlendirmem çıktı.
O yüzden bu şarkı bana, pardon Van'a gelsin. Orda da dinlemiş olurum.
Psycho Killer(Live)(1984)

06 Ocak 2012
(Van'a gitmeden önceki son gece)
"This could be the Van" diyorum ve huzurlarınızdan ayrılıyorum.
Limp Bizkit - The One

23 Ocak 2012
Mec-bur-VAN! blog yazısı

27 Ocak 2012
‎7 gündür kurumayan sinüslerim kaymakam karşısında 20 mendil eskitmeme sebep oldu. Hastalığım dolu dizgin devam ediyor...

Hiç yorum yok: