16 Ağustos 2006

... kahvaltı ...

pc bozuklugu yuzunden internet aleminden uzak kaldım fakat bayaa hızlı geri döneceğim sanırım. 1 hafta önce yaptıgım kahvaltıyı sizle paylaşmak istedim. az ama öz bi kahvaltı(kimilerine çok da gelebilir ama erkeklerin yeme kapasitesini baz aldım ben). marifetli olmanın ne oldugunu görüp fotosunu çekmeden edememiştim ;p hafif bulanık oldugu için olanları sayiim : ekmek üstü naneli kaşar (fırında eritilmiştir), domatesli sucuk(boyle ekmek banmalık), domates dilimleri, biber(c vitamini kaynağı), bir fincan çay.
çentik : fincan da yakıyo hani ninca kaplumbağalı
çentik 2 :hatta donatello bakınız
çentik 3 : ben rafaelci'ydim, fincan yanıltmasın

3 yorum:

Dilara dedi ki...

bu saatte okumak (00:00) hiç yaramadı bana.
her zamanki gibi açım.
ama yine balık etliyim.
ye anam ye.
şınav çekion sen
mekik şaapıyon sen:D

ayrıcana hemen koyayım: http://lavenderdilara.blogspot.com

problemlerim waaaar :D

orçay dedi ki...

kızım uzun suredir çekmiyorum ama begenen begenmio mu ? begenio . muhim olan da bu ;p

Emir Bey dedi ki...

ooo babuj çok şekil olmuş kahvaltı vallayi bir de makarna yapsan da yesek :))