16 Ağustos 2006

... derlenme - toplanma ...

pc bozuk , can sıkılıyordu. akla lombak ve kemik dergilerimi kronolojik sıraya koymak geldi-ha niye boyle bir şey gelir bilemen ama psikolojik gudik bişi sanırım-. bayaa bi olmuş koleksiyon moduna geçmişler. ben ilerde bi duvarı onlarla süslemeyi düsünüyorum, hoş bir tasarım olur sanırım. neyse daha sonra onların arasında gazete küpürleri buldum, laf arası adamı bihter abiye ait küpürlerdi(shockhaberde yayınlanan şeyler ki basta tek gazetedeydi sanırım).
baktım okudum koptum, canınız cekmiştir diye biraz nostalji yapiim :
"değişik bir yerden gireyim sana..." erman t. şansal b.'ya
"turkiye 60 milyon, 20 milyonu ist'da,demek ki Türk kızlarının %40ı ist'da..." alişan
"ben Can Bey'i elmaya benzetiyorum. cunku elma en cok sevdigim meyvedir. en cok sevdiğimi, en çok sevdigim meyveye benzetiyorum..." petek dinçöz
"hayırlı vilayetler..." ziya şengül istanbul valisine
(bjk-prag maçı) spiker : zaman geçmek bilmiyor değil mi?
ömer üründül : geçmez !...

1 yorum:

Emir Bey dedi ki...

ben shockhaber e de bihter abi ye de tapardım bir de bihter abiyle diyaloga giren genç kare vardı o da süper adamdı :)