18 Ağustos 2006

... pazara kadar ...

gunlerden cuma. yine pazar var ve ben gittim. ilginç goruntuler oluyor pazarda.ben ucuz ve seçebilme imkanım oldugu bir domatesçi aradım başta.ucuz yapanlar seçtirmiyordu.50 kuruşa buldum.seçerek alıyorum,domatesçi amca da önümde bişiylerle ilgileniyor sessiz sakin.torbayı nerdeyse doldurmuşken amca patladı : 'peşyüpeşyüzpeşyüööz'..demekki amca enerji depoluyomuş. ben verdim torbayı amcaya '3 kilo eder mi ki' dedim. amca koydu bi türlü torba olan kefe düşmüo.amca eklio domatesi hala düşmüo.megerse kasaya takılıyormuş,amca farketti ve 3 kilo domatesimi verdi(3 kiloya tamamlarken bi tane dandik domates katmıştı,daha sonra onu çıkardı pek sevindim).biber ve soğan da aldım.bu sıralarda kagıtlara yazılan yazılara takıldım:
' %98 tatlı biber '
' malatyadan kaysi '
' domatesin faydaları saymakla bitmez ' vb... pazar da böyle bir şey işte ;p

14 yorum:

Adsız dedi ki...

emir haklı. antalya çok güzel bi şehir. ama bakış açıları farklı olabilir tabii. şöle ki istanbul'da güzel domatiz 3 mellon, 2.5 mellon. antalya da 50 kuruş.
çüş.

Emir Bey dedi ki...

aehauhzuahuha olum süper de karpuz ye mutlu ol :D

asdfgh dedi ki...

çok "yüzeyel" bir insansınız orcay bey ve bir o kadar da detay..(iyi bir şey demiş olmalıyım)

blacklebron dedi ki...

ahahahahahahahah ((:
karpuz :) patlattın karpuz gibi beni ((:

orçay dedi ki...

indis lúinwë said...
çok "yüzeyel" bir insansınız...
evet o kdr yuzeyselim ki yuzeyelim ;)
bu arada karpuz alamadım iyisinin nsl anlaşıldıgı konusunda çelişkilerim var :)

tuhaffiye dedi ki...

bizim sokakta her perşembe pazar kuruluyor. evdebir bayram havası. sezen bizde kaldığında hç uyayamıyor çarşamba sabahları. uğultu oluyormuş, demir sesleri filan. hıh

orçay dedi ki...

yaa ben pazarları seviyorum sanırım cocuklugumdan beri gitmiş oldugum için olsa gerek.hem ucuz ve taze. neden sevmeyiim di mi ;p

Emir Bey dedi ki...

onu bunu geç de sen çok şekilli olmuş yazılar falan kodlar modlar çözmüşün sen hep ellerine sağlık :)

karpuzun iyisi üzerinde hafif böle saman renkli kısımlar olan vurduğun zaman çat' ın azcık tokunu veren karpuzdur, karpuzun iyisini kimler yemez ki :))

Adsız dedi ki...

en iyi karpuz, karpuzcuyu tehdit ederek seçilir. bak geçen haftakini yiyemedik hiiiiç diceksin, annem delirdi bi daha gelicem amca diceksin. o zaman gör nasıl verio :P
imza:
şimdi de karpuz uzmanı lavender.

Adsız dedi ki...

gelicem yazmışım, neyseee :P

Adsız dedi ki...

ay hemen karpuz yemeye gidiyorum :D bugünde bizim pazar var ama çekemiom bu sıcakta annemi gönderioz :D ne kadar kötüyüm yaa..

orçay dedi ki...

gönül ister her sabah kapımızda buz dolu bir kap içinde karpuzla uyanalım ;p baktım da herkes karpuz yemeden de mutlu oluyor, karpuzun ismi yetiyor ;p

Elsa dedi ki...

karpuz uzmanı lavender hanıma katılıyorum. en iyisi tehditle seçmek. bizim böyle bir yokuş var onun altında karpuzcu amcanın arabası oluyor, alırken diyoruz iyi ver valla sallarız aşağıya kötü çıkarsa. korkuyo adam bizden. napsın ayol. yazık.

bir kere ama değişik biri vardı dediki, iyi abla sallamadan önce haber verin de ben tutayım bari karpuzu yazık olmasın! ehehe.

orçay dedi ki...

tehdit guzel tabi benim de simdi aklıma biliyomuş gibi davrandıgım geldi.bi zamanlar karpuz alcaktım guzelinden seç dedim seçti bişi kesiim mi bak istersen dedi kes tabi gorelim dedim , bıcakla deldi biraz içi karanlık gozukmuo bişi,biliomuş gibi haa iyiymiş deyip almıştım, guzel cıkmıştı zaten kotu olsa delmezdi heralde ;p