20 Ağustos 2006

... pazarlığı doruklarda hissetmek ...

geçen gece liseden uğur umut ve ugurun kuzeni olmak itibariyle 24 sularında sahile indik. tabi önce bira aldık bizim mahalle marketinden.ben pek para almamıştım demir paralar vardı bi tek(ki hepimiz aslında az para gelmişiz).sonra kokoreççiden köfte falan almak geldi aklımıza.köfteci aramaya başladık, bizim bildigimiz kavşaktaki kofteci artık yoktu.uğur beyimiz jolly joker'in(bir yer adı;p)civarında vardı sanırım dedi.her araba farını kofteci sanmamızın ardından hakkaten ilerde bi ışık uzmesi bize kofteciyim ben der gibi parladı.bu noktaya kadar her şey normal.
bölüm 1 - kofteci kofteciye vardık ve olaylar gelişmeye başladı:
orç&umut : abi kolay gelsin ...
kofteci : saool gençler , nassınız ?..
orç(az para oldugu için sorar ki civar kofteciler turistik yer diye fiyatı abartırlar) : abi ne kadar?
kofteci : 3 abim niye soruyosun dün 3tü bugun de 3 ...
(gençler şaşkındır,orç seri cvp savurur) orç : belli olmaz abi zam gelmiştir belki ahaha
kofteci : yok gencler hadi oturun (yandaki masa ustundeki baharatları,salata ve soğan söğüşlerini gostererek) acık bufe gencler hadi buyrun
gencler samimiyete şaşkındır.. orç : abi 3 yarım ekmek di mi?
kofteci : oglum dun geldiniz niye soruyosunuz !..
orç : geldik mi???...
kofteci : geldiniz işte 4unuz oturdunuz surda yauu aaaa...
orç&umut : haa geldik canıım dogru
kofteci : sizin kafa iyiydi ama ben ayıktım ogluum...
(biz aramızda fısıldaşarak oturmaya karar verdik ki daha once gelmiş insanlar(!) olarak umut 10 kapatacagımızı soyledi hesaabı)nese yedik eglendik bayaa salataya da abandık iş hesap odemeye geldi ve ist'te pazarlık yetenegi edinmiş umut bey kofteci amcamızla bi cıkıs muhabbeti yaptı , 10a bagladı hesabı.boylece 1er bira parasını da cıkardık.
bölüm 2 - market ama hikaye burda bitmedi , yine bizim mahalle marketine geldik. anca 1er bira paramız vardı. umut torbaya cips ve 2 kuruyemiş de attı. ben bunları beleşe getiririm dedi. ve kasada abi bu paraya olur be falan dedi ;p ama nasıl dediyse ikna etti(gerci ugurun da marketçi abilerle samimi olması onemli etkenlerden biriydi) ve cerezler beleşe gelmiş mutlu mesud sahile gittik. guzel bi gece geçirdik...sunu ogrendim ki istanbul insana pazarlık yeteneği kazandırıyor cunku bu umut boyle değildi sonradan boyle oldu.
-nasıl oldu? anlamadım?
-pazarlıkçı oldu canım ;p . . . . .

çentik : uğur'da mobil köftecinin fotosu var , bi ara vercek bekleyin sabredin ...

9 yorum:

Emir Bey dedi ki...

olum sen iyiene maganda oldun biralar köfteciler sahile inmeler falan oha gayri :)) üstelik ben sana on para veririm gel bak beni görmeye hatta onbeş para da veririm özledim lan
:))

orçay dedi ki...

ara sıra boyle atraksiyonlar iyi oluyor babuş ;p ama dozunu bilcen kötü örnek olmamak lazım gençlerimize ;) ne eksik ne fazla dozunda olcan her şeyden once adam olcan eheuh ben de özledim ben de, resmin var su an commentte (ıyyy;p) gelcem abi az galdı gelcem, ama 2 dakka kalk da sen gel biraz ;p

Adsız dedi ki...

orçun sen özünden vaz geçme, birileri everestte ev kiraları bu aralar:P hıh
ben özledim sizi. böhühü.

orçay dedi ki...

antalya welcomes you dostlarım ;) o pis bogazlıktan sonraki gun midem bulandı onu ekliim ;p bi de siz pazarlık yapamıyo musunuz ey istte kalan insanlar ;))

Hanife dedi ki...

ya pazarlık filan yapılıyo ama ,pazarlığın sonunda bi bakıyosun yine sen zararlı çıkıyosun,böle garip bi şey yani:)))

Elsa dedi ki...

pazarlık yapmayı hiç beceremem, hep utanırım. ehehe ayıp gelir biraz.

orçay dedi ki...

ben de yapamam parası neyse veririm kardeşim ;p

Adsız dedi ki...

Tapıyorum bu köftecilere. Hepsi birer düşünce insanları. İyi valla 10 milyona 4 kişi doyduk. Bu arada kokoreçe fazla acı basmışım ki tuvalette doğum acısı çektim :S Bu arada namıssız Umut buzdolabımızı silip süpürdü. Bizimkiler göçtü valla. Olum lan Analog ödevi var ben bi onu yapim. Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun.

orçay dedi ki...

yediklerimizin gecesi midemdeki buhran benim de bi acaipti ;)). kandil mesajın için tesekkurler pis şişko ;p