18 Ağustos 2006

... serbest ...

geçen gunlerde sinemaya 'the dark' isimli filmi izlemeye gittik. kendisi korku filmi olup senaryosu tahmin edilemeyen bi film oldugu için takdire şayan notu almıştır benden.ama konu film değil.salona gectik oturduk.yanımıza bi çift oturdu.hem biz rahat olalım hem onlar diye arkaya gectik(ki en arka sıradır orası). daha sonra bizim gercek yerimize de baskaları oturdu.dedik heralde burası boş olcak, rahatladık biraz derken yaşları ortalama 15(14 bile olabilir) 6 kişilik genc grubu geldi.nese pek ses etmedik kalktık ön tarafta bi yere geçtik.sonunda ışıklar karardı, film başladı. bu toy genç grubu(cocuk da denebilir) basladılar konuşmaya gülmeye eglenmeye!guzel sahnelerde çığlık atmalar ardından kahkahalar..bütün salon sinirlenmeye basladı(ki ben bile toleranslı olmama ragmen sinirlendim)! bi sıra önde tek basına oturan karizmatik abi dönüp dönüp pis bakışlar attı gruba ama grup bi ilerleme kaydetmedi,devam etti neş'esine. daha sonra abimiz hızlıca kalktı arka sıradaki çorçocuga işaret parmagını uzatarak otoriter ses tonuyla 'düzgün durun!' şeklinde ayar verdi.çocuklar biraz sessiz olduktan sonra ugultular tekrar filizlendi.. araya girdi film. abimiz hızlıca çıktı, ardından görevli içeri girdi,arka sıraya gitti.
- salondaki herkes seslerinizden rahatsız oluyormuş. eger devam edecekseniz sizi dışarıya alayım ! gençlerin arasındaki tiki özentisi kızlar:
- yaa tamam gülmek yanlış olabilir de çığlık atmak da mı yasaak, içimizdan geliyo sonuçtaa yanı,korku filmında çığlık atabiliriz di mı yanıı ...
bu saçma cevabın ardından eleman cevap vermeye tenezzul etmedi zaten.salondaki bi teyze de 'korku filmi mi izliyoruz komedi mi!' diye haykırı verdi bi kaç saniye sonra. filmin 2. yarısında rahat ettik. huzurlu bir korku filmi izledik ;p

6 yorum:

Adsız dedi ki...

auhauhauaaaa.
bi dersane ortamında gördüm ben sizi orçun bey :P
klasik bi sinema hikayesi ama şahane annatmışsın, kızın cümlelerin bire bir aynı olduuna eminim :]

Emir Bey dedi ki...

yahu sağdeth 3 . 1 in çekimleri noldu yahu??

orçay dedi ki...

ben sağdeth 3.1e senaryo yazcam yau boş boş durmaktan iyidir. sen de yaz da birleştirelim ;p
ayrıca küçücük corcocuu sinemaya sokan yetkililerin kulaklarını çekmek istiyorum

Emir Bey dedi ki...

tamam ben de yazam bişiler bir ara bir de olum sen şu grafitileri yayınlasan burda :))

Adsız dedi ki...

aa ahakkaten salako yayınlasanaaa :D

orçay dedi ki...

dogru yaa haklısınız yayınlayayım ben onları ;) bi de sağdeth 3 ü you tube'a vermek lazım o geldi aklıma ;p