17 Ağustos 2006

... ismail ...

eskiden lombak okurken oky'nin ve alpay erdem'in yaptıklarını okumazdım çünkü çok balonlu oluyorlardı.sıkar gibi geliyodu.ama okynin yaptıgı cihangirde bi evler artık favorim oldu.artık alpay erdemin yaptığı ismail(hasta ruh)da beni benden alıyor, koparıyor. eski sayılara bakarken çok komik bi bölüme rastladım. sizlerle paylaşamadan edemiciim.
---muhabbet ismail(hasta ruh) ile amcası arasında geçmektedir---
-ismail yeenim tlfnun calıyo galiba !..
-Allah Allah kim bilir kim arar ki lan beni!?..
. . .
-Allah arıyor !!!..
- ismail yegenim acsana su tlfnu!..koskoca Allah arıyo sen tlfnu açmıosun yaa!..
-yaa amca dogru soyluosun da ya kotu bişiy soylerse!..
-lan oglum niye kotu bişy soylesin!?öyle bi insan degilsin ki sen!..30 gun oruç bile tuttun!..belki de tebrik etmek için arıyodur, olamaz mı?!..
-29 gün !
. . .
-nası 29 gün?!
-yaa anla işte! bi gün çok acıktım yedim orucu! dolapta sarma vardı onu yedim,bi de tenk vardı onu içtim!..
. . .
-tüü senin kalıbına sıçiim e mi!..
-yaa amca n'apıosun sen yaa?!..kendine gel biraz a.k.!...
-ulan 50 yasında adamsın utanmıo msn lan sen oruç yemeye?!..
-yaa acıktm diyorum sana anlamıyo msn sen?! acıktım diyorum aaacıktıım! aclıktan olse miydm yani!hayret bişiy yaa hem o gece ztn sahurda da dogru duzgun bişiy yememiştim !.. hem madem o kdr biliosun,sen aç o zmn tlfnu!..madem o kdr knşmasını biliosun!..aha tlf orda!..buyur!hayret bişiy yaa onune gelen bana yukleniyor! bir insanın uzerine bu kdr gelinmez ki canım !..
-yaa bi saniye yaa!..sana gelen tlfnu ben nie acıyomşm?sana gelmş tlf sen acıcaksn bana gelmemiş ki!..brz sorumluluklarınn bilincinde ol a.k. bee!..
-yaa bırak yaa bırak!..korkuyorum demiyo da ogretmen kesilio basıma! yok sorumlulukmuş yok bilinçmiş!..
-ben senin gbi oruç yemedim ki korkayım oglum!..aslanlarr gbi tutmşm orucumu 30 gun yapmşm vazifemi!..Allah'ın iznyle seneye de hacca gidiyorum, dort dortluk musluman oluyorum!...
-e aç o zmn tlfnu madem ki korkmuosun!..niye acmıosun o zmn tlfnu korkmuosan!?hem ayrıca bakıyorum 2 dakkada hacı baba oldun Allah'ın gozune girebilmek için!.. yasar nuri ozturk oldun!beyaz hoca oldun a.k. bakıyorum !....
. . .
çentik : bir sayfa daha devamı var ama bu kadar yazmak kafii geldi [zira elim koptu] isteyene sonunu anlatırım >:)
çentik 2 : foto koycam ama hata vermekte . . . halledecegim umarım . . .

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Emir Bey dedi ki...

babuj yazı süper iyi hoş da şu yorumu silsene lan! ayıp-günah :)

Adsız dedi ki...

burda okurkene güzel de.. ben sevmiorm o kara kra sayfaları:p
sen annat ben okuyım anacım.