20 Eylül 2006

... bu yaşta !? ...

bi cafede bi abimiz samimiyetimizden oturu sohbete baslamıştı bizimle (ben&duygu) şöyleki:
- sohbetin ortalarından alıntı -
abi - ne olcan sen?
orc - doktor olcam ben
abi(tebessumle) - kaç yasındasın?
orc - 19 ...
abi - kaça gidiyorsun heralde bu sene girdin ya da giriceksin
orc - yok abi ben 2ye geçtim
abi - haa lise 2
orc - yoo universite 2. ben akdeniz tıpta okuyorum 2ye geçtim.
abi - oo.. tıp 2.. bu yaşta !?
orc - evet bu yaşta ;p
abimiz beni biraz küçük sandı(tabi doktor olcam ben cumlesi de biraz cocukça ama ;p), sonra eğitim sistemini-yaş grubunu biraz karıştırdı sanırım ;)

6 yorum:

Emir Bey dedi ki...

olum büyük göstersen de doktor olcağın aklıma geldikçe üzülmüyor değilim ama napalım :))

Adsız dedi ki...

benden minik bi anekdot:

geçen gün kadıköye gitme maksatlı sokağın başına bekliyprdum, bi kız kadıköye taksi dolmuş yapalım mı dedi. olur dedim. bindik bi taksiye. amca başladı ama ben ilk 10 saniye hiiç üstüme alınmadım oysa ki..
"ooo amaniiin argaya da oturdular gizlendiler de acaba öğrenciler miii amaniin sağdaki güççücüüükk (ben), o daha ortaokulu bitirdi mi acabaaaaaaa?"

"üniversitedeyim amca ben,2'ye geçtim ben."

"yok yoook yanlış biliondur seeen, o lise 2dr, gandırmışlar seniii ,yüze bak beee"

Hanife dedi ki...

doktor olcam ben:))))))

orçay dedi ki...

emir : acaip bi olay tabi eğitim sistemi işte ;p
laven der:) kocca kız oldun sen de yauu ;p
hanife : anahtar cumle o bence :)

muzbaligi dedi ki...

Valla ben de seni önlükle görmesem inanamıycam bu mizah adamı bünyesiyle doktor olacağına ama oluyor böyle şeyler:P

orçay dedi ki...

di mii ;p