29 Eylül 2006

... yemekhane öyküleri ...

gecen yemekhanede 4 arkadas yemek yiyoruz.derken huseyin beyin yanına bir çok bos yer varken -hatta huseyinin 2. yan otesi de dahil- kulagına hafif inen saçları olan beyaz tenli siyah saç ve bıyıklı -üniversitemizde acayip duruyor bu bıyık hele yemekhanedeyken- bi genc oturdu. ertugrul bey nietzsche'ye benzetti. ole deyince bi daha baktık hakkaten benziyordu.biz bayaa koptuk haliyle, masada 5 kişilik bi grupmuş gibi gozukuyorduk ki aramızda koskoca nietzsche de var ;p biz de mi bıyık bıraksak yahu . . .

biraz da kültür : nietzsche deyince baktım biraz nasıl bir filozofmuş diye, söyle şeyler demiş paylaşiim dedim kulturunuz artsın biraz ;p :
" ceza insanı eğitmez, sadece evcilleştirir "
" ey ulu yıldız ! kendilerine ışık saçtıkların olmasaydı , saadetin nerde kalırdı ! "
" biz arzulanana değil arzulamanın kendisine aşığızdır "
" seni öldürmeyen şey güçlendirir "
yürü bee . . . :)

7 yorum:

Emir Bey dedi ki...

biraz şaşı mı çıkmış resimde bilmem bir de penguen de çok dalga geçerlerdi bu beyle.

whosayin dedi ki...

adam resimde şaşı çıkıyor ama normal hayatında beyaz tişörtü, kot pantolonu ile 'biz'den biri :)) (bkz. resimdeki adamı yemekhanedeki adam sanmak)

orçay dedi ki...

emir böy : hakaten şaşı çıkmış ben de farketmiştim normalde öle değil biz gördük ya ;p
whosayin : hep öle giyiniyor ha biz de hep görüyoz artık. (bknz. göz hapsine almak ;p)

Adsız dedi ki...

bıyıklı halinizi görmek isterim.gerçi hayal edebiliyorum ve gülmekten karnıma ağrılar giriyo ya gene de görmek de isterim hani... =D

Adsız dedi ki...

imansız niççe :D

muzbaligi dedi ki...

size gülmekten yemek yiyemedim o gün ya...Ben görmiyim bidaha o adamı koparım görünce.Ayrıca:(bkz.blogda sözlük formatıyla konuşma sorunsalı)

orçay dedi ki...

pırıl : ben de gormek isterim ama gostermek ister miyim bilmem bıyıklı halimi :))
lavantağ : namızsız ;p
muzbalıı : nice niçeler gordum içinde insan yok ;p (bknz.ben sana filozof olamazsın demedim,adam olamazsın dedim) 2 gundur gormuyoruz ama niçeyi (niçeyi tanışamadan özleyip görememe sorunsalı;))