29 Eylül 2006

... hünnap ...

bugun bir meyveyle tanıstım. boyle elmanın küçüğü gibi açık soluk yeşil bir meyve ama tadı elma gibi değil. ismi de hünnapmış. ben eskiden gormuşum ama hiç hatırlamadım,çıkaramadım bi yerden gozum ısırdı ama ;) bilin de gorunce bu ne demeyin ;p
araştırmacı bloggercılıkla fotosunu bilem elde ettim, bizimki şu yeşil olan hünnap (isim super yau hünnap ;))
çentik : fotoyu buldugum forumda baska bir bitki fotosu üzerinde , bu iğde mi hünnap mı diye yardım isteyen biri vardı , üzüldüm bu ilginç tartışmaya ;p

4 yorum:

Emir Bey dedi ki...

çocuğma hünnap adını koyacağım!

orçay dedi ki...

"yemin ederim ben de koyacağım" sağdeth 3 ;) ye olm bundan yararlı bişiymiş ole deme ;p

Adsız dedi ki...

oğluuuuuuuuum bizim sosyetik koşuyolu pazarı'ndan benim pazarcım bana hediye etti hünnaaap!

orçay dedi ki...

abaaow dovsek mi napsakkk ;))