03 Ekim 2006

... daraliye ...

. . . k ı z ı y o r u m . . .
yeter yau bit artık bit bee bit ! bitsene , bak sinirleniyorum ha ! bu aliye dizisi nedir yahu , gıcık olunmak için bütün ögeleri yerine getiriyor ama hala izliyor millet (bayaa bi kişi) . bi kere acaip ses tonu olan kahramanımız aliye, şımarık çocuklar geziniyor,hizmetçi mi ne aksanlı konuşmaya çalışıyor,nejat bey karizma peşinde zaten. . . ne cıkar yani bu diziden anlamadım ki abuk sabuk bişi. bi de bitmiyor ha ! hala devam ediyor . muziğini duyar duymaz irkiliyorum artık . bak fotoya bak . bak hala , cık cık cık . şşşt aaa bu ne yaau ! . . .
. . . ohh bee . . .

11 yorum:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

sanırım diziyi bitirmiycekler uyuz olanlara inat hepimiz bir gün aliyeci olacaz gibi geliyor bana :))

Adsız dedi ki...

bi dakka ya bu dizi bitmedi mi hala!!! yurttayım 1 yıldır tv izlemiorum deişen bişi olmamış valla bişi kaçırmamışım :/

orçay dedi ki...

gulin : 1 yıllık aliye bolumlerini kaçırdın daha ne olsun ;p bitmedi yau biter mi hiç bitmeyen diziyi icad etmişler ;)
yalnızlık okulu : hepimiz bi taraf sececek böyle tartışcaz falan hayatımızın bir parçası olacak yakında ;p ztn olsun diye haber haber magazin magazin gezio dizi ortalarda sık sık

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bu icat bize yaramıyor ama hatta uyuz yapıyor bunun ilacı filan yok mu?

asdfgh dedi ki...

kızı ölecekti bir ara. yaşıyor mu o hala yahu?

orçay dedi ki...

indis : yaşıyor yaşıyor, camış gibi maşalla ;p ama nsl kurtuldu ben de bilmiyorum

Hanife dedi ki...

evet ya,sıktı arık bitsin şu dizi yok ben gidip dizi setini basarak bitirmeyi düşünüyorum:)

Emir Bey dedi ki...

bit lan!

Adsız dedi ki...

ehuue mal kuxen yaptıgın tasvirden seninde diziyi baya baya izlediğin anlamını cıkarıyorum ben :D

orçay dedi ki...

lem soylemiim soylemiim dedim solettirion kuxen: anam izlio tamam mı, hiç bi bolumu kacırmıo bühhühuhü onda biliyorum bu kadar sey bühhühoh tamam mı basın goge erdi mii soledim işte bühğhhğbbbğhüüüüüü ;))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bitiyor bitiyor son iki hafta sonra özgürüz hepimiz mutlu çocuklar olacağız ulan valla bitiyor diyorlar ama bitmeden üstüne iki hafta geçmeden inanmıycam:)))