30 Eylül 2006

... bunlar kim ??? ...

kim bunlar tanıyor musunuz ? tanımazsınız tabii ama merak ettiğiniz karakterlerdir sanırım. şöyle söyliyim : " Bebop and Rocksteady used to be human, and part of a street gang in New York Ciyt that was employed by Shredder. " evet kimmiş bunlar ? rocksteady ve bebop'ın mutasyona ugramadan onceki halleriymiş, şaşırdınız değil mi ;) (gerçi alttaki fotoları gorunce anlamışsınızdır ama) araştırmacı blogger orçay han rocksteady ve bebop'ı mutasyonsuz yakaladı ;p bi de aklıma su geldi : eskiden ben rocksteadybebop kelimelerini böyle komple bir butun sanırdım. Shredder hep bole cağırırdı ya, cocukluk işte benimkisi ;p

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmişten ilham aldık ve onları yeniden yarattık... Geçmiş günlerimi anımsadım...

Adsız dedi ki...

nbr len eferim eski çizgi filmleri cok severm bn ya ah o günler bi de teknodrom mu ne vardı bu ninja turtles da paso onu yukarı cıkartcaz die uraşırlardı sanki cıkınca nolcaksa...:)

Emir Bey dedi ki...

mutasyonlu halleri daha karizmatik üstelik senin de ingilizce çevirisi deli dıkşın maşallah :)

orçay dedi ki...

hüsey : hey gidi gunler höey
gilgaladtr : vardır bi bildikleri abi biz daha mutasyona bilem ugrayamıyoz ne anlıcaz teknodromdan ;p
emir pey : tabi oglum "rakstedibibap" bunnlar az buz değil yani ;p ing ceviririm cevirmesine de benim siteye girenler elit insanlar ya anlarlar die cevirmedim, hatta bi episode bilem yayınlayabilirm ;)

Adsız dedi ki...

Hahahaha. Çok güzel :)))

Adsız dedi ki...

"tanımıyorum tanımak da istemiyoruuum"

Adsız dedi ki...

Bunlarla beraber yeraltına iki hayvan indiriyorlardı. Evet, hatırladım.

muzbaligi dedi ki...

punkçı olan yeni bünyesini daha çok sevmiş heralde süs püste sınır yok:))müziği geldi bide aklıma: tiy-neyc mu-tınts nin-ca tööörtıllss...

orçay dedi ki...

oktay : bence de
lavanta : eee biz şeker kız candylerle buyumedik, savaşçı deli bi yuregimiz var bizim ;p
masuda : eveeet dogru yaa, sonra birleştiriolar fln biri gergedan diğeri buffalo mudur acaba? öledir heralde
muzbalıı : evt ya stil-tarz yerinde maşalla:) muzik zaten insanı başka diyarlara goturuyordu bende hala var "...splinter taught them to be ninja teens -he's a radical rat!-..." :))

muzbaligi dedi ki...

biri gergedan öbürküsü yaban domuzuydu heralde galiba sanırsam...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bide bunların yanında boş gezenin boş kalfalığını yapan bir kaç asker olurdu ama boşa silah atıp hemen dayak yerlerdi :)))

o değilde canım pizza çekti benim şimdi kaplumbalara özenip ancüyezlü mü yesem :D

orçay dedi ki...

muzbalıı : (canlı olarak da demiştim ama) aa dogru yaa aferim valaa ;p
yalnızlık okulu : silah efektleri olan ciuww ciuww sesleri geldi aklıma onu deyince :)