29 Aralık 2006

... kazak erkeği ...

kazaaaaam yok yahuu!!! bi kaç gundur içimde sakladığım bir duygudur bu. tek annemle paylaştım bunu. ama sevdiğim bi kazağım vardı yok yaa. her yere baktık. pek sevdiğim, ince fakat beni ısıtabilen(beni ısıtması zor bişiy değil aslında), kibar ve de sade bi kazağım vardı laacivert ve bej renklere sahip. kış geldi donuyoruz oleeey kalın kıyafetlerimizi giyip şık olabiliriz, yazın salaşlığından kurtulduk derken, kazağımı bulamıyorum yaa.hayır ulaşamadığım için daha mı değerli oldu gozumde bilmem. yani gostersem burda "amaan bu muymuş , çarpadan al yenisini nolcak" dersiniz. aslında kazak giymeyi hiç sevmem. sıcak basar beni daraltır ki kışın giydiğim seyleri goren arkadaşlarımız vardır bu yazıyı okuyan. giymiyom di mi adam gibi böle kalın şeler. giymiom, dogruya dogru ;p terletiyo abi beni böle şeler. böle şeler ne olabilir. ııı mesela kazak ;p ha polar şeyler de olabilir, onları giydiğim zaman cok kat giymiom zaten. haa ben bunları neden anlatıyorum. uzuun zamandır bişi yazmadım ya, yazasım gelmiş işte ilişmeyin. laf lafı açıyor zaten, neyse.. fotoğraftaki gibi kalın giyinmelerim anca sibirya soğuğundan sibirya soğuğuna görülmekte. bu kardan adam ismail hamdi bekir dayı olup emir bey ve bendenizin çalışmalarıyla benliğine kavuşmuştur. ben ismail hamdi bekir dayının ayaklarına basmama rağmen ne kadar buyuk olduğunu anlamışsınızdır. kafayı merdiven koyarak yaptık zaten ;)
2006 ocak istanbul - sibirya soğuğu yaşanırken

3 yorum:

Emir Bey dedi ki...

ahzuahuhaz :D oülum ismail hamdi bekir dayının arabnın önünde albüm kapağı pozu verdiniz resmen :)

Adsız dedi ki...

ehue bizzat görmüştüm ben bu abiyi gerçi deforme olmuştu biras :)

Dilara dedi ki...

yihhuhu ben de gördüm oni!