29 Aralık 2006

... birtakım şeyler ...

hızımı almışken 2 şey daha anlatacağım.
- - - kaç gündür telefon elimde mesajlaşırken cebimi kontrol ediyorum ve telefonun cebimde olmadığını farkedip panikliyorum. ve bu çok sık olmaya başladı. umarım siz de böyle şeyler yaşıyorsunuzdur. kendimi yalnız hissetmeyeyim bu konuda ;p
- - - ben şu blogumu update yaptım, beta blog oldu sanırsam. iyi hoş da, betablog oldu da, kime oldu, nooldu, anlamadım ki ben. noldu simdi ne farkı var. ben soyluyorum o yazıyo mu ne yani. ben bi yenilik goremedim yahu ;p nese yeni açtım daha biraz kurcalarım cıkar belki bişiler

3 yorum:

Emir Bey dedi ki...

delirmişsin oğlan sen, bir ikincisi mesela settings deki fonts and colors kısmı yeni ordan her şeyi ayarlarsın add and remove page elements bölümü de süper html ile yapıoduk ya hani artık yok öle bişi bi de şu linklerdeki bozuk karakkterleri edit ile düzenle gözüme batıyo bak :D

orçay dedi ki...

evet yau o bozuk karakterleri tek ben bozuk goruyorum sanıp aldırmamıştım auhzhuauh düzelttim şimdi ekeke

orçay dedi ki...

bi de uzun sure kullanılmayınca örümcekler ağ yapmış tozlanmış gibi olmuş site bozuk karakterlerle ehehe simdi duzgun hali gencler yine belirtiim, ne diyor bu demeyin ;p