29 Aralık 2006

... yemekhane öyküleri ...

akmaya başladım haa yazmaya yazmaya ;) hadiseyi anlatayım hemen. bizim yemekhanede ustunde yemek yenilen metal levhayı(yahu bunun adı ne ki?) yemeğini yedikten sonra geri götürürsün, verirsin, onlar yıkarlar işte (napcaklar başka di mi ;p). ama bu tabak bırakma sırasında bazen yığılma oluyor ve kuyruk oluşabiliyor. bir gün ben tabağımı erken bırakmıştım. benim geri kalan 3 arkadaş tabağı bırakmak için kuyruğa girdiler. ben de onlarla muhabbet ederek yanlarına durdum. onlar kuyrukta(hatta kuyruğun ortalarındalar), ben onların yanındayım(konumumu anlamanız için: kollarımı açarsam kuyruğa paralel oluyor kollarım,dayanamadım şekil çizdim;)). bi kaç saniye sonra arkamı bi döndüm, abaoow kuyruk oluşmuş ya benim arkamda :))) en az 6 kişi ellerinde tabaklar sıraya girmişler arkama, ama ben orda muhabbet için duruyorum, sıranın bi parçası değilim ki ahaha nese bunu görür görmez can havliyle kuyruktan öteye cıktım. arkamda oluşan kalabalık sıra da istenmeden de olsa keklendiklerini anladılar sanırım ;p yahu istesem kekleyemem bu kadar da elim bomboş sen kuyruktayım sanıosun arkama geçiyorsun ben napiim artık eheh hayır bi de gerçek kuyruğa 90 derecelik açı yapmışız sanki 4 yol ağzı mubarek ;p neyse arkadaşlar siz siz olun, girdiğiniz kuyruğun kuyruk olup olmadığına dikkat edin, her gördüğünüzün arkasına sıralanmayın ;p

9 yorum:

Emir Bey dedi ki...

şema dehşet olmuş o yemek konulan şeyin adı da tabildot yazdığın da iyi oldu yahu özlediydik.

orçay dedi ki...

tabildot o yemek stiline verilen isimdi yahu, o yemek yenilen levhanın ismi de mi tabildotmuş ;P basmadı bana

whosayin dedi ki...

Yazının sonundaki şematik canlandırmayı görünce kendimi yemekhanede sandım yau. Gerçekten çok güzel bir şema olmuş o. Bu arada yazılarını özlemiştik, yazdığın iyi oldu :))

Adsız dedi ki...

emir doğru söylüyo onun da adı tabildot bikerem:)ayrıca şemaya bayıldım ben de!bu arada senin arkadakiler erenin takoz ekip değildi di mi onlar bırakmıyo ya sizin peşinizi:)

orçay dedi ki...

huso : "blokspor"a da yazdım hatta ;p
öske : aaa öle miymiş yahu ne tabildotmuş baa ;p arkamdaki sıra o grup değil ya onlarla benim pek samimiyetim yok erenle iyi onların muhabbetleri ;)[okuyucular için not: bizim oglanlardan erenin arkasına uzun boylu takoz erkek grupları(toplam 15-20 kişi olabiliyor) sıralanıyor genelde,tesadüftür heralde ;P]

Jahrein dedi ki...

ehüle olm biz senle hiç görüşmedik 2006da!

orçay dedi ki...

auhahu 1. yanlış yere yorum yazmışsın yahuu ;p 2. bi ara internet cafede görüşmüştük hatta satmışlardı ya bizi mert de vardı hatta, o '06 yazında olduydu sanırım dee mi

Jahrein dedi ki...

hahaeheah şimdi hatırladım.ve yanlış yere yorum yazmışım buraya niye yazmışım hiç bir fikrim yok :D

orçay dedi ki...

costun demek ki yorum yazacam die heyecanlandin fln eeheueh