28 Şubat 2007

... bilmezdim ...

lise zamanlarımda (Antalya Anadolu Lisesi) hocalarımdan efsane fizikçimiz yarıkkaya hocamın (cümle de bayaa devrildi;p) efsanevi soruları vardı. bayaa kazık, yaratıcı, sadece konuyu anlayanın yapabileceği guzel sorulardı. ve aşırı orjinal sorulardı, sineğin uçmasından tutun atlet memedin hikayelerine...atlet memed yazılılardaki fix kahramandı. genelde her yazılıda o karakterli bir soru bulunurdu(özellikle dinamik konusundaki sorularda) eski sorulardan bazılarında buz pisti üzerinde atlet memed ve katarina witt kayardı. ben o zamanlar atlet memed gibi katarina witt'i de hayali bir kahraman sanardım. geçen buzda dans isimli programın tanıtımında ünlü buz patenci katarina witt geliyor denilince çooook şaşırdım. yani yıllardır hayal ürünü sanarken meğerse kadın gerçekmiş bayaa da iyi bi patenciymiş :) öyle olunca hocama sempatim ve saygım daha da arttı. saygılar hocam , büyüksünüz . . .
katarina witt de şunları yapmış yahu:
2 time Olympic Gold Medalist
4 time World Champion
6 time European Champion
8 time National Champion
(bariz copy paste di mi;p)
çentik : katarina witt'in fotosunu bulmak için googleda yazdım, çıkan sitelere tıklıyorum. bi baktım onun(witt'in) mustehcen fotoları var(artık hakkaten kendisi mi bilmiyorum o kadar;p) , adam gibi şöle patenle falan bi fotosunu buluncaya kadar canım çıktı bayaa site geçtim bi Türkçe sitede bulabildim :)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ay inanmıorummmmm, çok şirin :) cnm yarıkkaya özledim yaa :)

Emir Bey dedi ki...

bari türkçe metinden kesip yapıştıraydın :D

orçay dedi ki...

emir bey : türkçesinde yazmıyordu bu bilgiler ;p bilgi yazmayan yabancılarda ise başka fotolar vardı ;p
gülin : yaa işte katarina witt'in gerçek oluşu böle şaşırtır ;p

Fatih Özel dedi ki...

yarıkkaya hocamızın sınavlarında bir de akıl almaz uyarılar olurdu, mesela :
http://i45.photobucket.com/albums/f65/byrusber/aalforum/uydrkczmler.jpg
deki resimdeki gibi ;p
"Uyduruk Çizimler KabuEdilmez"
Kabul değil Kabu ;p

orçay dedi ki...

ahauzha üstteki linke bakın kesinlikleee!!!ahauzha super yau :)) ben de bulursam koycam bu şekilde yazılı kağıtlarımızdan, evi bi didik didik edeyim de çıkar bi yerden umarım ;p

Fatih Özel dedi ki...

güzelde, benim içimde hala benim koyduğum yukarıdaki linke bakılamıyor gibi bir his var ;p

AlternatifLink:
http://img87.imageshack.us/img87/4144/uyhl5.jpg

muzbaligi dedi ki...

belki bir gün atlet memed diye birinin de gerçek olduğunu öğrenirsen o zaman bomba olur:)
senin blog baya değişmiş görmeyeli orçun tanıyamadım (eskiden buralar hep tarlaydı yauv tadında bi cümle oldu ama:) güzel olmuş.

orçay dedi ki...

byrus_ber : o his bende de var da ben hep bakıom bundan eminim hatta bi daha bakam ;p
muzbalığı : hakkatten ha, o kadar değildir heralde;p atlet memed içimizdedir bence;p blog gül gibi oldu maaşallah, daha güzel olduysa ne mutlu bana, sonuçta ben yazcam sizler okucaksnz deil mi ;)

Jahrein dedi ki...

Adamı böyle şaşırtırlar !

(not:Teknoloji yanında terbiyesizliği getirir)