09 Mart 2007

... dolmuşta ...

. . . önümde oturan teyze zorlukla arkasına dönerek :
- burası konyaaltı mı yavrucum?
- hayır, burası meltem efendim, sahil kısmı konyaaltı
- antalya çok güzel
- bu buyuk binalar hep mel.. efendim
- antalya çok güzel, ilk gelişim antalyaya
- nerelisiniz ?
- izmirliyim
- e ama izmir de güzel
- yok, her yer gecekondu oldu, bi karşıyaka göztepe falan güzel..şu binalar da yüksek olmasa daha iyi olurmuş
- evet yüksek yüksek hep meltem, sahilde alçak binalar ama yinede cıkıntılar var
- bize mi sordular di mi evladım
- hehe
- di mi evladım bize mi sordular
- evet teyzecim . . .
teyze önüne döner . . .

3 yorum:

Emir Bey dedi ki...

hayır burası meltem efendim
hummm pek kibar sın maşallah :)
size mi sorduk teyzecim :D hauhzuahz :D

Pırıl dedi ki...

Teyzeler çok acaip olabiliyo ya
sen daha normaline denk gelmişin nese ki =D
yolda yürürken bi teyze beni beenip oğluna almaya kalkmıştı okuyo musun demiş ardından devam edicen mi demiş benden iki soruya da evet cevabı alınca da cık cıklayıp yoluna devam etmişti geride de dumur olmuş beni bırakmıştı =)))

orçay dedi ki...

emir bey : auhahuzah orda yaşlı teyzeyle konuşma mimiklerinde ve kibarlığında olduğum için bu laf gelmemiş aklıma ahahz
pırıL : ahauzha teyzecim terbiye sınırlarını zorluyorsunuz diyeydin ya ;))) teyze ev hanımı aramış bu arada ;p