06 Eylül 2007

merhaba, masa tenisi oynamayı çok severim ki oynayanlar bilir, masa tenisi sevilesi bir şeydir. seni işlerinden alıkoymak istemezdim ama yapamıyorum, masa tenisi oynayacak birini bulmam lazım, anlıyorsun beni değil mi? umarım ''bu saatte beni masa tenisi için mi rahatsız ettin?'' diye düşünmüyorsundur. seni rahatsız etmekten korktuğum için değil, masa tenisine benim gibi bakmadığın için üzülürüm. hayattaki en güzel sporu tatmadığın için, tatmak bi yana elinin bi kenarıyla ittiğin için üzülürüm. ve bu yüzden seni pinpon topu gibi kırabilirim. biliyorsundur belki, kırılan pinpon topları geri gelmez, çoluğun çocuğun maskarası olurlar...bu pasajı niye mi anlatıyorum? hımh.. beni hiç tanımamışsın. masa tenisi benim için bi yaşam biçimidir. nasıl toparlasam bilmiyorum, paldır küldür giriyorum
geçen günlerde masa tenisi oynamaya 3 genç gittiydik. dönüşümlü oynayacakken yan masadaki(masa tenisi masası) çiftin erkek olanı ''aranızda masa tenisini bilen var mı yahu'' dedi. temiz yüzlü delikanlı bi oğlandı. ben gittim oynamaya. ''sen otur lem seyret öğren biraz'' dedi sevgilisine. samimi, kasmayan fakat maganda da olmayan gençleri severim. ben de öyle biriyim. kendimi de severim. oğlan oyun esnasında ''sana öldürücü servisimi kullanayım mı?'', ''servis benim set de mi benim acaba?'', ''bunu dünya şampiyonu bile karşılayamamıştı'', ''bende olsa değmez ha!'' gibi bize has deyimler kullanarak gözüme iyice girdi. daha sonra kan ter içinde oyunu bitirdik. akşam maçtan saatler geçmişken ki arada bir sürü aktivasyon yapıp yorulmuşken ben o oğlanın kulağını çınlatmaktaydım. çok yordu beni maç ama gencin muhabbeti iyiydi derken karanlıklar arasından o çifti gördük. yan yana geçerken bi selam çaktık. oğlan şaşkın gözler donuk ifadeyle bize baktı. bi kaç adım uzaklaşmışken oğlan döndü ve ''masa tenisiiiiii'' diye bağırdı. jeton düşmüştü. ''Allah 2 defa karşılaştırdığını 3. defa da karşılaştırırmış, nerde karşılaşcaz acaba'' diyerek son noktayı koydu. ne kadar enteresan değil mi? pek de değil aslında.

3 yorum:

Emir Bey dedi ki...

bir gün de sıradan insanlara denk gel normal bir hayat yaşa be evlat, seninkide çekilir dert değil vallahi ehehe =P

konuya aniden girerken masa tenisi diye başlık atman da beni çok duygulandırdı.

Unknown dedi ki...

sen o kadar zaman masa tenisi oyna.sonra aynı gün hatırlayama.senin delikanlı biraz safmış galiba=p

orçay dedi ki...

emir bey : ne insanlar var dedirtecek insanları ararmışçasına karşılaşıyorum :)
pis cümle yaptım

böcek hanım : çok oynamadık onunla 11erden 5 set..bi de gencin karşılaşmadaki geçici şoku normal bence ;p genci koruyor muyum nedir