08 Eylül 2007

''hom çiçon ratinti tantoz / bım bım bım bım bım bım bım bım...'' evet malt'ı dinledim sonunda tümüyle. arkadaşım onur kişisinin her görüşmemizde ''malt'ı dinledin mi lan?'' sorularıyla beni taciz etmesinden dolayı buradan ona teşekkür etmek istiyorum. itiraf etmem gerekir ki onur'u ''tam dinlemedim ama rastgelirken dinledim bi kaç kez'' diye geçiştirirken aklımdan ''vasat bi gruptur, olsa olsa 2-3 şarkı vasat üstüdür, niye ısrar ediyor'' diye geçiriyordum. bi kaç gün önce duygu hanım dream tvde malt var diye mesaj attıydı ben de açmıştım. antalya açık havadaki performansları yayınlanıyordu. onu da izledikten sonra kesin karar verdim malt'ın dinlenmeye değer olduğuna. şimdi de irdelersek bazı gruplardan aşina da olsa kaliteli geçişler, güzel riffler, arada gitar inletmeler, çır çır bağırmayan ılık vokal cenk bey benim bu grubu tutmama sebep oldu. daha sonra grubun ilk röportajlarından birinde ''yolda dinlenesi bi albüm yaptık'' dedikleri aklıma geldi ve bu sıcak adamlar bi kez daha gözümdeki yerlerini sağlamlaştırdı. bütün şarkıları (10 tane) güzel olan bir albüm olduğunu da belirtmek isterim ''kendi adını taşıyan ilk albüm''ün. kaliteli müzik demişken bi kaç hafta önce whitesnake'i ona gösterdikten sonra ''skid row''u tanımamı sağlayan uraz beye de buradan selamım olsun. skid row'u bilmiyor muydun yahu? demeyin, hiç sordunuz mu skid row dinlemiş miydin diye.. yalnız ben baba şarkı sayısının az olduğunu düşünüyorum skid row'un.. giriş malt ile oldu çıkış da öyle olsun ''bu da bir aşk şarkısı / ne olur biter nereye gider ne zaman bayar / biliyoruz hasbelkader''

5 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel grup bende yenice dinledim...

Emir Bey dedi ki...

ben hâlâ dinleyemedim halaaaaaaa!

orçay dedi ki...

grup elemanları kaliteli grupları örnek alıyorlar gibime geliyor

Unknown dedi ki...

orçun istemeden de olsa döveceğim sanırım

orçay dedi ki...

benim biloomda agresifliğe yer yok sayın böcek hanım!
.
.
.
.
.
.
şaka şaka sana her şey serbest kekek