20 Eylül 2007

sabah yastığıma baktım. saçlar dökülüyor mu neh? ''yok yahu dökülse bööyyle avuç avuç dökülür'' der annem. o olay vukuu bulduğunda demedi de. genel olarak böyle der. neyse ya dökülürse fikret kuşkan gibi olurum belki. bi ağır başlılık gelir başım hafiflemiş olmasına rağmen.. vay bee, okul da nerdeyse 2 haftadır açık. sabah erken kalkmaları yavaştan koymaya başladı. ''gitmesem mi yahu'' diye şeytan dürtse de, ''başka günler gitmem yahu şimdi gideyim bari'' oldu şimdilik. hocalar ''3 çok zor'' diyorlar. ''en kazık sınavları yapıcaz size'' diyorlar. her sene aynı taktik. ''lise alışkanlıklarınızdan vazgeçin artık'' diye susturmaya çalışıyorlar uğuldayan sınıfı. ''3lere mi dersin var ahh yazıık'' diye dertleştiklerini anlatıyorlar. çuvaldızı kendilerine batırmıyorlar.. atasözünü yanlış mı söyledim. bu atasözünü kısaltarak herkes yanlış söylüyor bi ben mi gözüne battım. tamam biraz agresifim galiba.. haa ama yazıma başlamadan önce şu sağ üstte ''yeni gönderi'' yazısını çok sevdim. ne güzel bir Türkçeleştirme yapmışlar. aferim. blogspot yoluna devam et böyle, sevdim seni / yeni yazımla yine geleceğim, bekle beni . .

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ya hadi sen yine kendini fikret kuşkan'a benzet,ağır başlı olurum de tamam anlarım ama benim de çok dökülüyo. ben kime benzetcem kendimi bilemedim.korkuyoruuuumm

orçay dedi ki...

dazlak duygu kekek