14 Eylül 2007

hafta nasıl geçmiş ki ya,bak şimdi ben de merak ettim görüyor musun,oysa bloga ne yazsam diye düşünü-yordum, iyi oldu böyle... pazartesi naptıydım ki ben. dün ne yedin diye sorsan hatırlamam ha diyesim geldi. benim okul açıldıydı o gün. haaaa, okul açıldı milletle hasret giderildi de, akşam olsun diye iple çekildi, 'bıçak sırtı' izlendiydi. maşallahı var dizinin. duygu hanımın deyimiyle çok şık bir dizi. salıyı geçiyorum olmadı pek bişi. ya da çarşambada olanı hatırladığım için hemen geçeyim dedim. akşam halı saha maçı yaptık. yine hayvan gibi sahada böyle metre vermek isterdim ama pek anlamam, bayaa geniş bi saha. kesilmeyeyim diye ayarında koştum. iyi de oldu. 2 gol attım, pek de güzel paslar yazdım. kızlar halı saha maçı yapamıyorlar ya, çok üzülüyorum. milli maç da vardı o gün. aaa hatta 'doktorlar' dizisi de vardı. izledim tabi onları da yoksa vardı demem değil mi? derim aslında. vardı ama izleyemedim de diyebilirdim..hemen perşembeye geçeyim en iyisi. yarım gün ders vardı bi kıyak geçilmişçesine. uykusuz aldım ayrıca akşam da -komçeronun sunduğu- 'kavak yelleri'ni seyrettim. ramazan başladığı için iftar yemeği olayına da girişildi tabi. annem aç olunca iyi yemekler yapıyor. ramazan ayını seviyorum. a o gün bi de tvde burak kut görüldü, sevinildi. burak kut ne yapsa yerim, yaşandı bitti hatrına..ve cuma oldu. blog yazıyorum. yazdıktan sonra ne yaparım bilmiyorum. dizi felan da yok izlediğim.aslında 'yalaley yalalaa*' var yazın sn.ılgın sayesinde göz atılan, ama aşırı doz dram bünyem bunu tek başına kaldıramaz..basket maçlarının da zevki kalmadı, favori olan hep kazanmakta bu şampiyonada. tek sürpriz türkiye. o da elendi zaten..neyse şimdi çay geldi de, iyi oldu. çay harareti alıyor mu ki hakkaten? bu arada bizim derslere model model doktorlar giriyor. hepsi karakterli. fakat garip karakterler, yaşamak lazım. dersler muayeneler felan hoş gidiyor aslında, yemekhanemiz yine şahane, masa tenisi desen harikulade!.. hafta da böyle mi geçmiş ne...
*yaprak dökümü

7 yorum:

Tugc dedi ki...

:) Yaşasın uydurgaçcılar :)

Emir Bey dedi ki...

oha yaprak dökümü müziği bir komçero iki hangisi daha korkunç diye hep düşünürüm aferim !

orçay dedi ki...

tugce : yaşasınnn, hoşgeldiniz :)
emir : !

Unknown dedi ki...

dizikolik gibi duruyosun uzaktan=p ama bak bıçak sırtı gerçekten çok şık.yalaleylalaaa'ya gelirsek ona da pek laf söyletesim gelmedi

morfasulye dedi ki...

komçero sunmasa izlemem.
daaannnn diye komçero demese hiç izlemem!

cheshirecatunderthebed dedi ki...

allahım bu nasıl bir acıdır evimiz için artık sonbahar oldu fısır fısır* yaprak dökümü
bak ben izleyemedim noldu acaba

orçay dedi ki...

duygu: dizikolik değilim yahu aslında yanlış anlaşılmasın :)
morfasülye: komçero hakkında bilgi verseler tam olacak da ;p
ılgın: nejlaağğ felan diye girerek gözler doluyordu fragmanlarında ;p