06 Ekim 2007

geçenlerde müzik dinlerken, dinlediğim müziği takdir ederken, böyle bir müziği dinlediğim için kendimi sever iken geçmiş bir zaman geldi aklıma. metallica grubuna sadece kulak dolgunluğum olduğu zamanlar o grubun şarkılarını indirmek istediğim bir zaman, emirden grubun güzel parçalarının isimlerini alıyordum. o zamanlar benim gençliğim kadar bilgisayarlar da toydu, hafıza dolabilir diye bütün şarkılarını pcye atmak olmuyordu. bütün parçaları bulduyduydum bir güzel, sevindiydim de. yalnız bir şarkı vardı. bu arada şarkıların isimlerini emirden telefonla öğrenmekteyim.
- olm seydtu bilek diye bir parça yok yahu
- öfff nasıl olmaz mükemmel şarkı kesin indir onu
- tamam da yok abi, tam olarak ne demiştin sen, seydtubilek değil mi
- evettt
- alla alla bulamıyorum yok işte
- kodluyorum bak, s-a-d-e to black işte siyah olm
- (tıkır tıkır) yok işte yahuu. neyse ben iyice bakarım, ben bulamadım heralde.
- tamam ama kesin indir ha
- taam...
ben gencim tabi ingilizce de yok. said to black anlıyorum sonra kodlayınca sade to black anladım, sonraki gün okulda konuşurken yine ben doğru anladım diye düşünüyorum. sonunda fransanın f'si olduğunu hem ben anladım, hem de emir sorunun o harf olduğunu anladı. o günün sonunda o şarkıya da kavuştuydum. şimdi artık nacizane müzik kültürüm ve ingilizcem var. çok şükür..

6 yorum:

whosayin dedi ki...

ay gooo hooommm!!! :))

Emir Bey dedi ki...

mama said to black

kendimi de öncü hissettim hey gidi ! sene 99 ya da 98 ?!

orçay dedi ki...

hahaa zamanında ingilizcemiz ondan ibaretti ayy goo hom! ama senin yine iyiydi biraz ingilizce :) gerçi ayy goo hom da 'tu hom' olmadığını bilmek bile iyi bişeydir kanımca hahah

öncü olman mı bea ya ama hatırlıyorum da o aralar dünyanın 5-6 sene gerisinden takip etmişiz heralde metallica piyasasını. one diye yeni(!) bi şarkı var lafını anımsıyor gibiyim kulaklarımda ;p.. şimdi kendi ayaklarım üzerinde durabiliyorum şok şükür açığı kapadım yekeyeke

Adsız dedi ki...

mehmet besim efeoğlu'nun ingilizcemize olan katkısı göz ardı edilemez.edilmemeli.

Unknown dedi ki...

benim bilgisayarıma hala çok şarkı yükleyemiyorum 4cigabaytlık böhüü

orçay dedi ki...

kağan, adını hala anıyorsak hocamızın kalbimizdeki yeri tartışılamaz ;)

duygu, azmış ama dandik şeyler yüklemezsin, sade bi bilgisayarın olmuş olur, böyle bi yararı da var :)