10 Ekim 2007

tarih 2 ekim 2007ydi. sabah yine okula gitmek için dolmuşa bindim. dolmuşçu paso sordu. yani pasoyu sordu. gösterdim. ''eski paso o'' dedi hafif agresifçe. biz de bölümcek yeni paso alacaktık zaten, pasoların çıkmasını bekliyorduk. ''tamam daha çıkmadı yeni paso, alacağım'' dedim. sonra bunun tarihi ne zaman bitiyor yahu diye düşünerek pasoya baktım. 1 ekim 2007ye kadar geçerliymiş. adam 1 gün geçti diye binen bütün öğrencilerle uzun diyaloglara girdi. sonraki günlerde de paso sorup eski bu diye ayar veren şoförlere denk geldim. içimden şu yeni pasoyu alayım da dolmuşa bindiğimde eski pasoyu göstereyim, ''eski bu yahu'' dediğinde şşşrrak yeni pasoyu yapıştırayım alnının çatalına. yeni pasoyu aldım alalı paso soran şoföre denk gelmediydim. taaa ki bugüne kadar. bindiğim iki dolmuş şoförü de paso sordu. düşündüğümü uygulama vakti gelmişti. yapamadım. şoför amcaların dumura uğramasını istemedim, istesem de bilmiyorum işte elim varmadı eski pasoya. kıyamadım belki de. bugün bi hanım kızımız da eski paso gösterdiği için paparayı yedi. dedim keşke planımı uygulasaydım. belki yarın yaparım, bakalım bakalım...

1 yorum:

Emir Bey dedi ki...

yap yap kilitle adamlar iyice =) ehauhda