11 Eylül 2008

Alanya'da sokakta bikini yasağı önerisi

'' . . . RAMAZAN OLDUĞU İÇİN ETKİLENDİM / 4 gün önce yaşadığı bir olayı anlatan AKP’li Belediye Meclis Üyesi Şükrü Sadullahoğlu, “Sokak ortasında 20 santim bile gelmeyen bir mayo giyen turist gördüm. Ramazan ayı olduğu için bu manzara beni etkiledi ve 'hanımefendiye' böyle bir mayoyla şehrin ortasında ne yaptığını sordum. Kendisi hiç bir uyarı olmadığı için mayoyla dolaştığını ifade etti. Demek ki belediye tarafından yeterli uyarı yapılırsa turistler çarşı içinde ve alışveriş merkezlerinde böyle açık saçık dolaşmayacaklar” diye konuştu. . . . ''

3 yorum:

Emir Bey dedi ki...

ne şekilde etkilenmiş acaba davar
üstelik bihter abi vardı ne güzeldi o

orçay dedi ki...

nası olmuş tarçın abi?

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

tarçın abi süper olmuş bunun devamını bekliyoruz dostum...

ya ne libidosu havada hayvan bunlar...daral timsah gibi geziyorlar...