11 Eylül 2008

yeni çehre , yine detaylar . . . vee . . . Topyekün Detaylar

merhaba arkadaşlar, bloguna hoşgeldin orçay ;p blog sessizliğime son verdim gençler. bu sessizliğim gerçek hayatta öyle sükunetle geçmedi. ama blogumu özlemek için blog açısından kendimi bi süreliğine sineye çekmiştim. ve gerçekten de özledim yazı yazmayı, beynimin kıvrımlarında dolaşan detayları size bu kanaldan aktarmayı. ek olarak da düşündüm ki yenilik olmadan olmuyor. Topyekün Detaylar, Yüzeyel Detayların formatına bazı başka eklentiler katılmış haliyle aramıza geliyor. yani böyle düşündüm, iyi olur değil mi sevgili okur :j bu eklentiler benim bir çok şeyden esinlenmemden şekillenecek. yani uyarayım şimdiden ''aaa bu aynen şey yahu'' ''bak adam nası araklamış'' demeyin. yazıların keyfini çıkarın. mesela farklılıklar olsa da ''bihter abi''(bir zamanlar gazetede yer alan, hala küpürlerini sakladığım, ünlülerin gaflarıyla dalga geçen küp şeker abimiz) tadını yakalamak istiyorum. bunu da tarçın abi isimli karakterimle yakalamaya çalışacağım. artık ne kadarını yakalayabilirsem benim için o kadar memnuniyet vericidir yıh yıh. gündemdekilere de değinmek istiyorum şu anki mizah dergilerindekine benzer. hem böylece sizlerin de takibinden kaçmış olan bazı ilginç olayları, detayları, benim blogum sayesinde takiplersiniz, farkındalaşırsınız. ek olarak yüzünüze bi tebesüm de konmuş olur. bence hiç de fena değil :j eveet bal okur, yenilenmiş yüzüyle, Topyekün Detaylar karşınızda..da...da...a.....

3 yorum:

Emir Bey dedi ki...

yani bu kuşları sen mi ürettin
ben de sandım bihter abi yerine çıkarmışlar
pardon bilmeden yukarıya öyle bir yorum çaktım gittim ama senden bir uykusuz pemguen kıvamı bekliyoruz, minik mehmeti de yaz bi ara :D

orçay dedi ki...

ahahah öyle anlaşılabiliyormuşsa biraz açayorum konuyu, herkes iyice bellesin ;p

Adsız dedi ki...

katılıyorum Emir'e (samimi deildim fark ettiysen ismini yazarken)
sana da katıla katıla gülmeyi bekliyorum. Ellerine sağlık çok ferah olmuş içersi. ne zamandır böyle bir atak beklerdim senden bu tam painkiller atağı olmuş! kolay gele, okuduktan sonra gülüşümüzü kaydedip yorum olarak ekleyebilsek keşke...