01 Şubat 2009

- naptın
- hiiç naabim
- ben de onu diyorum zaten. 1 aydır bişi yazmamışsın
- öyle abi yazasım var da gelmiyo bişi aklıma şöyle sürükleyici olarak
- hiç bişi yapmazsan gelmez tabi aklına
- yok be oğlum nerden baksan 1 hafta ders çalıştım temiz
- temiz?
- en azından
- nerden baksan?
- öeh. öncesindeki 1-2 hafta da "oğlum çalışsam mı lan yavaştan" stresiyle geçti desen etti 3 hafta
- kaldı 1 hafta
- tatil abi. tatilde blog yazılır mı ehik ehik
- ahaha mal
- yazsam yazılır aslında. emir bey'in de yer aldığı trtnin 41. yıldönümündeki kutlamada gösterilen eski görüntülerden birinde mahmut tuncer'in ilk yılları vardı mesela. ne çığırmış öyle şarkı söylerken, tip desen bi ilginç. gerçi pek değişmemiş hala hahah
- oğlum izleyemedim ben onu ya
- bi de "deniz ve mehtap" diye başlayan şarkıyı karadeniz şivesiyle yorumlamışlar eskiden, o da iyiydi. "deniz ve mehtap, sordilar senu, nereyesun?" ekekekek
- ahaha iyiymiş
- sen şunu duydun mu: "bu ne lahana bu ne turşu"
- zuhaha o ne lan
- bülent uygun demiş maçtan sonra hahahah
- iyi de bunlar da ocağın son günü olmuş olmasın
- olsun olmasın oğlum ne farkeyler. yazı oldu mu olmadı mı ona bak sen
- oldu olmadı
- olduğu kadar
- olmança
- adriana lima . . . . .

1 yorum:

Emir Bey dedi ki...

ahusdhua mahmut tuncer in dikkatinden kaçmayacağını biliyordum adamın sesi ortamdaki tüm kadınlardan bir oktav daha ince ehehe eskiden ne komikmiş lan trt