08 Mart 2009

Yaşananlardan kesit kesit

* * * "arap saçı, kuzu kulağı, turp otu, gelincik, ebe gümeci, labada, şevketi bostan..." bunlar cuma akşamı yediğimiz ot popporisinden sadece bir kaçının ismi. sağlıklı beslenmek apayrı bir şeymiş :D
* * * Bakan Unakıtan'ın eşi Ahsen Unakıtan şöyle konuşmuş: " Önce her zamanki gibi Rabbime şükrediyorum. Bakan Türk milletine hizmet aşkı dolu bir insan. Hacettepe’ye grip nedeniyle başvurmuştuk. Damarlarının tıkalı olduğunu öğrenince kabullenemedim. Bakan, by pass gerekiyorsa bu olacak, ben sadece sana ait değil bundan sonra milletinde Unakıtan’ıyım ben dedi. Kemal Bey hastalığının tedavisi için Rabbime sordum. Nerede ameliyat olması daha iyi olur?' diye. İçime bir his doğdu, ABD'deki Cleveland diye... gösterdi. Rabbime şükürler olsun. "
yoruma gerenk yok :D
* * * yabancı gelin. halimle gelusa. bunu da bloga kayıt düşmek istedim. daha da laf etmem bu konuda :D

2 yorum:

Emir Bey dedi ki...

olum insanı dinden çıkartacaklar, sen de bir niyet uykusuna yat bakalım sana neresi çıkacak seatle mı new orleans mı nedir ben de bir yatayım hatta

orçay dedi ki...

bize çıkmaz aga :D
tahmin ettiğim kadarıyla bahsi geçen rüya şöyle olabilir:
- kılivlınd
- efendim
- kılivlınd diyorum
- anlamadım
- amerikada kime sorsan gösterir
- kılililıng mı
- hey ben senin . . .