10 Temmuz 2009

3 Komiklik

bu yaz döneminde her transfer zamanında olduğu gibi bir çok komik haber çıktı, ilginç transfer dedikoduları oldu. bunlarda baya güldüklerimi ve dolayısıyla aklımda kalanları paylaşmak istiyorum. buyrun:
* * * Sabri'nin beyni ile ayakları arasında bağlantı yok . . .
özellikle bu haberi arkadaşlarımdan duyduğumu söylemek isterim. duyar duymaz da baya bi güldüm. bu açıklamayı frank rijkaard(gs teknik direktörü) yapmış. duyduktan sonra haberi internette bulduğumda yeni bi açıklama olmadığını gördüm. yani rijkaard hemen tanıyı koymuş. hatta canlı canlı izlemeden, maç kasetlerini seyrederek bu tesbiti yapmış. sert bi açıklama ama bazılarının gördüklerini söylemesi herkesin hayrına diye düşünüyorum. bravo.
* * * Fileleri havalandırdıktan sonra en az üç takla atar. Bazen santraya kadar takla ata ata gider . . .
bu açıklama da eskişehirsporda oynayan youla'dan gelmiş. eski takım arkadaşı olan gs'nin yeni transferi abdül kader keitayı anlatırken bu bilgiyi de bizimle paylaşmış. iyi de taklacı güvercin almıyoruz ki youla, niye bize bunları anlatıyorsun? en fazla takla atan en iyi futbolcudur gibi bi denklem yok ki. en fazla top sektiren en iyidir desek belki, en azında topla alakası var ve mahalle maçlarında geçerli bi kavram. bu dediğim de saçma ama bazen santraya takla ata ata gitmesi nedir kardeşim? deplasmanlara takla atarak gider demediğin kalmış. çok güldüm youla çok.
* * * Tevez'in kaçırdığı en büyük gol !
fotoğrafı görünce bu haberi bekleyen arkadaşlar vardır, onları üstteki haberlerle oyalamış oldum, özür dilerim. bu haberi de bugün mynette okudum. Arjantinli ünlü model Natalia Fassi, Tevez'den ayrıldıktan hemen sonra Napoli'nin Arjantinli file bekçisi Nicolas Navarro ile büyük bir aşka yelken açmış. bu hanımefendiyi gol diye tasvir etmek nası bi ad aktarmasıdır ya. ek olarak peste(pleysteyşın) çirkin tevez olarak tanımladığımız delikanlı futbolcumuzun eski sevgilisi natalia da pek güzel, orası tartışılmaz. para her kapıyı açıyor hacı diyesi geliyor insanın. aaa böyle deyince ben de bi ad aktarmasında bulundum sanırım. buradan natalia hanımdan özür dilerim. bu arada bu hanımın buraya konulabilecek usturuplu bi fotoğrafını da baya zor buldum.
not: bugün nikola tesla'nın doğum günüymüş(google'a selamlar). newton'u bilip onu bilmeyenlerin olduğunu kafasına takmasın, rahat uyusun kral bilim adamı.

2 yorum:

Emir Bey dedi ki...

Fileleri havalandırdıktan sonra en az üç takla atar. Bazen santraya kadar takla ata ata gider . . .

bu konuyla ilgili bi şarkı yapalım babuj çok etkilendim

orçay dedi ki...

ben de çok etkilendim. takla atan keitalar görüyorum rüyamda son bi kaç gecedir. neyse ki görür görmez uyanıyorum :D