13 Eylül 2012

Doktordan temiz anlıklar - Yaz Dostum

18 Haziran 2012
657li hayatımda zamlı maaşın zamsız maaştan düşük olduğunu da görmüş oldum. Devlet bizimle matrah geçiyor.(bknz.vergi matrahı)

25 Haziran 2012
Hava çok sıcak, yayladayken buraları tahmin edemiyor insan. Sorsam havayı "bugün yine iyi ya" derler, hatta "esiyor"dur belki de. Antalyalılar! Kendimizi kandırmayalım, gram esmiyor.

01 Temmuz 2012
İnsanların oturduğu sandalyeler çökmesin, rahatça oturabilsinler. Çökmesin sandalyeler...

12 Temmuz 2012
Geçen akşam yemek yerken sandalyemin altına siyah bir canlı düştü. Kalktım. Baktık. Yavru bir yarasaymış. Süpürge ile faraşa alıp pencereden aşağıya salladım. Uçtu. Bunlar bana normal artık.

19 Temmuz 2012
Yarın da toplantı olmazsa sakalım haftaya devreder.

21 Temmuz 2012
Oruç tuttuğu için tedaviyi reddeden hastalarım, ne ümit ederek sağlık kurumumuza başvuruyorsunuz? "Öpsün de geçsin." diye bir tedavi yöntemi yok bilesiniz. Gerçi öpmek de mi orucu bozuyordu?

24 Temmuz 2012
Terlemek kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın... ANTALYA

25 Temmuz 2012
Gece molasındaki sucuk döner, en zorlu nefs sınavlarından biridir.

31 Temmuz 2012
Metrobüs camı kafa yağları kaç günde bir temizleniyor?

09 Ağustos 2012
İlan: Yeri geldiğinde yakın arkadaşım, yeri geldiğinde vekilim olabilecek, benim -müdürünün- sözünden çıkmayacak, pastoral yaşamı seven, hayata genelde pozitif bakan, cart diye istifayı basmayacak mecburici aranıyor. Maaş konusunda anlaşırız.

13 Ağustos 2012
Öpüşmek orucu bozuyorsa, ekmeği öpünce de mi bozuluyor yani?

14 Ağustos 2012
Denizden dönüşte yerde 480 TL buldum. Çevre binaları tek tek dolaşıp soruşturarak sahibine verdim. Fakat oruç tutmadım. Bugünkü sevap günah paritem kaçtır?

19 Ağustos 2012
Hayatımdaki ilk "resmi adamlarla dini bayramlaşma"yı bugün gerçekleştirdim. Kaba hesapla kurum başı 25erden 100 el sıktım (4 kurum). Bunların yarısıyla kafa teması da kuruldu. "Bayramınız mübarek olsun." ile "İyi bayramlar."ı hemen hemen eşit kulladım. Başarılıyla tamamladık. Kemer'den herkese mutlu bayramlar...

24 Ağustos 2012
Meşhur "altın çilek" denilen meyve budur(bknz. faceteki foto ;p) ve Kemer'de boldur.

Hiç yorum yok: