13 Eylül 2012

Doktordan temiz anlıklar - Nisan ve İnsan

07 Nisan 2012
Odun kırmak çok zevkli ama bi sorun var, odun bitti lan!

08 Nisan 2012
Muayene sırasında,
- Teyze! Burası ağrıyor mu bak bastığım yer?
- Ah enkire...enkire şakıyo
- Enkire napıyo? Enkiren mi ağrıyo? Enkire?!
- Yani orası ağrıyo diyor doktor bey
- Haaa ahahh tamam o zaman...

14 Nisan 2012
Protokol olarak tam kadro yerimizi almışken derbinin iptal olması hoşolmadı. Gerekli açıklamayı belediye başkanımız yaptı "Şu yağmur Kemer'imize yağaydı da diktiğimiz ağaçlara can suyu olaydı."

19 Nisan 2012
Yeşilova "acil"inde olduğumdan dolayı g*revdeyim.
Karın ağrısı ile gelen teyze ile,
- Teyze! Buran ağrıyor mu?
- Yah
- Burası?
- Yah
- Bura?
- Yah
- Burası ağrıyo mu?
- Eccük
- Burası mı?
- Yahh
- Burası o zaman ha?
- Yah ya
- Burası de mi?
- I-ıh yah
- Teyze!?!?...

30 Nisan 2012
- Geçmiş olsun neyiniz var?
- Ben kan verecektim de
- Çarşambaları kan tahlili yapıyoruz
- Yo tahlil yaptırdım ben, kan verecem kan alın benden
- Ni-niye?
- Kan fazlaymış bende, uyuşuyor her yerim kan vereceğim
- Kim dedi size bunu
- Ortopedi dedi, MR çektiler, kan fazlaymış, ver dediler
- Öyle bir tedavi yok, dahiliyeye gidin, geçmiş olsun
(bir süre sonra tekrar gelen)
- Kan verecem ya ben
- Kan tahliliniz olmadan alamayız beyefendi
- Ben biliyom ben, kanım çok benim
- Kızılaya verin
- Siz alıverin ya
- Cık
(bir süre sonra tekrar...)
- Bi 5-10 gram alın bari
- Haydaa...
Hatta aradaki diyaloglardan:
- Normalde insanda 15 ünite kan olurmuş, benimki 16,5.
- Diyorsunuz?
- Evet ya! Ortopedi dedi.

Hiç yorum yok: